czwartek, 24 listopada 2011

Szafeczka vel półeczka

Jak już pisałam,Mel będzie się przeprowadzała do swojego własnego pokoiku.
Podejrzewam,że nastąpi to w styczniu.
Już teraz gromadzę dla niej meble.
Szafkę z szufladami pokazywałam kiedyś.
Do szafki dołączyła teraz półka.
Machnę je białą farbą i będą jak nowe.
Rozmiarowo są akurat.
Jeszcze tylko jakaś kanapa i wszystkie mebelki będą.













Wczoraj poszyłam swoim pannom białe skarpety z koronkami.
Zawsze mi się takie podobały.
Uszyłam dla każdej po parze (dla tej nowej też ;)







A teraz Mel-spam.
W letnim klimacie.
A co tam !















No cudne są te białe skarpety ...
:)

13 komentarzy:

  1. nie mogę się napatrzeć na ostatnie :) jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Powolutku idę w Wasze ślady. Zajmie mi to wieki ale będzie też mega frajda!

    OdpowiedzUsuń
  3. skiepy pierwsza klasa, sukieneczka jest boska i w dodatku w moje ulubione kwiatki :D
    a kiedy dotrze nowa mieszkanka do Ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, to fakt:D
    Mebelki są świetne!!!! Ten letni secik - cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne mebelki, w tej kolorystyce też fajne. Czemu ja tu nie mam takiego stolarza który by mi zrobił takie pokoiki :(
    Ostatnie zdjęcie fajne, zupełnie jakby "cześć" ci dała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skarpetki naprawdę fajne! :D
    ja bym chyba te mebelki zostawiła w takim kolorze? też ładny, a białe już Lou ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko powzdychać ,wszystko mistrzowskie tu jest ;) a mebelki bym na rózowo albo błekitno pomalowała ,fajne by były hah ale to tlyko moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka jest ta Twoja Mel w nowych skarpeteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://kwejk.pl/obrazek/541788/lale,;,o.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukieneczka,aż latem powiało......

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, wiosenna sukienka, ale w tej szarej to dopiero Mel wygląda super, skarpety świetne, takie dziewczęce:) A myślałaś, żeby papierem ściernym zeszlifować sam lakier? Trochę to czasochłonne, ale miałabyś "naturalne drewno":)

    OdpowiedzUsuń