środa, 30 listopada 2011

Losowanie z Prosiaczkiem w tle !

Dzisiaj nadszedł dzień losowania.
Wybaczcie jakość zdjęć,ale były robione przed chwilą.
Znaczy - w świetle żarówy,bo za oknem jest już ciemno...
Losowanie drogą tradycyjną,
bo moje dzieci uwielbiają robić za maszynę losującą.
A przygotowywanie karteczek-losów,
to dla nich zabawa wręcz wyśmienita.
No.W każdym razie wszystko odbyło się  uczciwie.
Wszystkie osoby,które wyraziły chęć do zabawy,
wzięły udział w losowaniu.
A tutaj już sama relacja:



Tych losów trochę było ...






Mieszanie pod czujnym okiem osoby postronnej:





- Wszystko w porządku ! Możesz przystąpić do losowania !





I mamy Cię !!!





Szczęśliwy los należy do ....





Poprosimy o zbliżenie...
Najazd oka kamery na karteczkę:





Wspólne zdjęcie z Przewodniczącą Komisji Losującej:





I prezentacja nagrody :




Dziękujemy wszystkim,którzy wzięli udział w zabawie.
Gratulujemy wygranej !
I czekamy na adres do wysyłki
na maila : bovary@onet.eu





A wkrótce Candy grudniowo-powitalne...
Na dzień dzisiejszy nie mamy kogo witać :/
Dal siedzi w Warszawie.Dzisiaj tam przyleciała.
Czyli już niedługo...
Sasasasa!!!!!!!
;)


15 komentarzy:

  1. Czytałam post z biciem serca.No to Stica ładnej się bluzencji dorobiła.Zazdroszczę*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. To aż nieprzyzwoicie pierwszej komentować ;)
    Ale tak się cieszę!
    Ogromnie dziękuję Bovary za zorganizowanie candy i ślicznej nagrody. Chciałam też podziękować komisji losującej i koleżankom, które też brały udział w zabawie dzięki czemu losowanie musiało być emocjonujące ;)

    Byłam tak zaskoczona, że aż pisnęłam, dzieciarnia się zleciała, a mąż popukał w czoło ;) ale co oni tam wiedzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę ;D i oczywiście gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. Liczyłam, że będzie to pierwszy strój mojej Hope ;) Gratuluję Honor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Ci Honor. :))

    jak lalka jest w Warszawie to przyjdzie za 1-2 dni ( o ile zakład celny nie przedłuży, w co wątpie ) :D

    a co do pytania: cła nie płaciłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni! Wszystkich pozostałych zazdrość gryzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Louella jak zwykle pomagała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza jest taka ładna ^^ Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. brawa dla komisji i przede wszystkim dla zwyciężczyni!!

    OdpowiedzUsuń
  10. moje gratulacje :) no to jak w warszawie to juz niebawem sie doczekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations!
    Very sweet are these dolls.
    my favorite Melanie & Louella

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje :>
    Jeny, ona jest śliczna. Można takie zamówić ? :D

    OdpowiedzUsuń