sobota, 19 listopada 2011

Louella

Teraz nie ma wątpliwości,czyj to pokoik.
Jest podpisany !
Literki są metalowe,były zawieszką przy jakiejś torebce.
Akurat trzy.
Lou.
Voila !!!










W "o" jest prawdziwy diament.
A co !
Jak szaleć,to szaleć !






Pokoik zagracony jest maksymalnie.
Początkowo miałam dać tylko dwa kolory plus białe meble.
Ale doszlam do wniosku,że takie kolorowe rzeczy 
są bardziej lou'siowate.













Słońca nie ma,
ale zdjęcia porobiłam.
Grunt,że napis widzicie 
;)







Z ostatniej chwili : 
Przed chwilą
KUPIŁAM DALA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaa !


20 komentarzy:

  1. Prześliczny ten pokoik! Tylko pozazdrościć! A napis "Lou" wygląda jakby za milion zł.!
    Postarałaś się, talentu ci zazdroszcze :) Wykładzina, sofa - wszystko dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatkało mnie. Bovary, jesteś boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chylę czoła!
    cudowna ekspozycja ;)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. boże, jakie to jest przepiękne.!!! gratuluję Lou nowego pokoiku ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pokoik. Wszystko tak ze smakiem zrobione - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napis rewelka :) No i pokoik wyszedl rewelacyjne ;) a zagracenie dodaje mu tylko uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny ! Dziękować :) Fajnie,że się Wam podoba pokoik,jaki stworzyłam dla Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, pokoik jest po prostu wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pokoik.. i.. jakiego Dal'a Pani kupiła..? ;)

    Lou jest uroocza <3

    http://krajula.blogspot.com/ <--- przy okazji zapraszam na bloga, nowości! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. wow,Lousiowy pokoik jest śliczny!nawet taki zagracony! :) gratuluję zakupu nowego!czekamy na prezentację,już niedlugo?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju, cudooowny. Dokładnie, jakiego dala? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo jaki śliczny pokoik i super ze do tej całej gromadki dołączy dal :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokoik rewelacyjny!!! Manekin, poducha z motylem, literki, no brak mi słów, super. Ale i tak osobiście najbardziej zelektryzowała mnie ostatnia informacja: chwal się !!! Który to Dalowy słodziak, hę?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój świetny ^^ Chciałabym taki dla mojej lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A cha cha ! Nie powiem... potrzymam Was w niepewności ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czego zrobiła ten pokoik? Czy to zwykła szafeczka? Też bym chciała coś takiego :)
    Zapraszam do siebie kacik-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny pokoik ma Lou po prostu cudoOo . Niedługo ja też będę miała taki dla swoich .

    OdpowiedzUsuń
  18. Yasmin: To nie ejst taka "zwykła" szafka ;))) Pokoik zamówiłam u stolarza , jest mojego projektu :))) Szybka jest wysuwana,z boku okienko (też z szybką) wymiarami dostosowany do wielkości lalki i tego,co chciałam mieć w jej pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie ma Twoja Lou- pokój tylko dla siebie to rzadki luksus w lalkowych światach. Za szybką wygląda, jakby mieszkała w akwarium;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem
    ...ja dopiero wszytko tu poznaje
    patrzę na twoje dzieła i podziwiam podziwiam ♥

    OdpowiedzUsuń