piątek, 18 listopada 2011

Pomocnik...

Powiem Wam prawdę.
Nie szyję sama tych wszystkich rzeczy dla lalek...
Ktoś mi w tym szyciu pomaga.
Bez tej pomocy daleko bym nie zasz(Y)ła.
;)



Pojawia się nagle,kiedy zabieram się za szycie....






Otwiera pudełko z nićmi ....






Zawsze wypatrzy igłę .........









A nawet ją poda ...





Wybierze odpowiedni kolor nici .....




Jej pomoc jest nieoceniona !
;)



Jak będzie słońce to pokażę,
jak fajnie podpisałam lou'śkowy pokoik !
I jak udało mi się go wczoraj zagracić.
Tylko to słońce być musi,inaczej nici ze zdjęć w witrynce :/


16 komentarzy:

  1. Podeslij do mnie te pomocnice bo i mnie sie pomoc przyda!!:) U mnie chetnych do takich ofiar raczej nie ma:]
    Czekam na te fotyyyyyy,czekam z utesknieniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luśka podająca igłę :D wspaniała sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. już się nie mogę doczekać zdjęć!! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Wiedziałam! :D
    Louśka ma talent do szycia, widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz cudownego małego elfika krawieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest :) Fajnie jest mieć taką małą perełkę do pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. hyhy :P Fajnie ! Tez by mi sie przydala taka mala pomocnica :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak mi się marzy pomocnik do szycia- wszystkie moje panny tylko potrafią marudzić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, uwielbiam Lou! <3 Jest taka śliczna! I uwielbiam też twoje ubranka, robisz na prawdę wspaniałe ciuszki. Plus zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie ładnie tak oszukiwać ;D Cudna sesyjka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć taką pomocniczkę :)
    Tym wyznaniem mnie zaskoczyłaś! Jak mogłaś wszystkim wmawiać że uszyłaś to sama! Cenię cię za szczerość :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  12. nic nie napiszę... zatkało mnie... pozytywnie oczywiście ;)
    *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnego masz pomocnika. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! wiedziałam,że ktoś lub coś za tym stoi. Sama nie dałabyś rady produkowac w takim tempie :D
    P.s- Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi na przecudnej urody kosmetyczkę i pudełko :)

    OdpowiedzUsuń