czwartek, 10 listopada 2011

Lolicia sukienka

Powiem,że jestem z niej zadowolona.
Teraz będę szyła takie kiecki,
bo lubię się bawić tymi koronkami.
W sensie - naszywać je w dużych ilościach.
Sasasasa !
A oto efekt zabawy z koronkami:























Zdjęcia na szybko,ale już chciałam się nią pochwalić.
Sukienka to tradycyjnie: spódnica,rękawki i góra wiązana przez pętelki.
Idzie do sprzedaży.
Bo ciągle ciułam na lalkę...
Dziękuję.Przepraszam.Do widzenia !
;)




Pees. Ponoć to nie jest sukienka "lolicia" ...  :/
To ja żyłam w takiej nieświadomości ? Ojacieżpierdzielę!
To w jakim ona jest stylu uszyta  ???

O________O


27 komentarzy:

  1. śliczne kolorki, taka pastelowa i delikatna a jednak ma w sobie coś niegrzecznego, to chyba przez te glany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka podoba mi się jeszcze bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna! :3 A w jakiej cenie sprzedałabyś? C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka boska :D Ciekawe tylko jak Emma czuje sie w loliciej kiecce :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jest PRZEPIĘKNA! a gdzie Pani kupiła taki świetny materiał w kwiatki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna: ) no nie moge sie doczekac jaka to będzie twoja nowa lalka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lolicia to ona nie jest w ogóle.... Ale jest całkiem ładna C:!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uszyłaś tą sukienkę na maszynie czy ręcznie? ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,Candy,Candy...Szczegółów się czepiasz:D Śliczna jest!Też chce....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawam bardzo nowej lali (tej na ktora ciulasz:).
    Sukienka jest tak boska,ze brak mi slow!!!Szok! I ten kolor...!

    OdpowiedzUsuń
  11. śłiczna jest ... boska :) powodzenia w jak najszybszym ciułaniu hihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękować :))) Miło,że sukienka się podoba,mimo że nie jest "lolicia" ;D

    emma. : Materiał nie kupiony.Pocięłam sukienkę po dziecku.

    Trzynacie13: No coś Ty ! Ja ręcznie nie potrafię.Chyba by mnie nerwica zjadła ;))))


    Calineczka : A sprzedałabym ją za 60 zł ;D Jak nikt nie kupi - zawsze będzie dla Emmy :))) W domu krzyczą,żebym ją jej zostawiła ;)


    emigrantka: A nowa lalka to nie bjd.Tyle mogę zdradzić ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak nie lolicia?! w ch**j lolicia moim zdaniem ;D

    super wyszła, jeszcze fajniej niż ta Melciowa :3

    OdpowiedzUsuń
  14. śłiczna!co jedna to ładniejsza wychodzi! i jest "Lolicia" jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  15. Siedzę w Lolita Fashion więc mogła bym się czepiać że nie jest lolicia XD, ale jest ładna a to jest najważniejsze o! C:

    OdpowiedzUsuń
  16. No przepiękna jest!!! Materiał boski. I ten fason...mmmm

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że może da się takie cudo ręcznie stworzyć... xD Pewnie niektórzy umieją, ale ja i szycie to dwie inne bajki ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomnialam wczoraj dopisac (skleroza ale wybacz-starosc nie radosc:P),translator mozna wybrac na tej stronie,

    http://translate.google.pl/translate_tools?hl=pl&layout=1&eotf=1

    a dodaje sie zwyczajnie uzywajac widzetu html-javaScript.
    Pozdrawiam cieplo)

    OdpowiedzUsuń
  19. emigrantka : Dziękuję ! Już se go wkleiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta sukienka.... Właśnie zbieram na nową maszynę do szycia :)

    OdpowiedzUsuń