niedziela, 6 listopada 2011

Buty,buty,buty ...

Na specjalne życzenie - pokazuję buty swoich panien.
Lalkowe buty są czymś,co mogłabym kupować bez ograniczeń.
Niestety ograniczenia są :/
Jeszcze jedne butki do mnie krzyczą,ale się powstrzymuję,
bo ciułam na nową lalkę ...
Tak,tak...to jest jak choroba.
Wracając do tematu - prezentujemy naszą kolekcję butków.
Volia !


Dla każdego,coś miłego !





- Mel,jakby co,to ja mam najfajniejsze butki.Ok ?!




- Razem z Emmą i Mel doszłyśmy do wniosku,
że moje butki są naj...i super !



;)


16 komentarzy:

  1. dziewczyny mają niezłą kolekcje :) z tymi butami też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no coś jest w bucikach niesamowitego :) świetną mają kolekcję bucików

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, no Louśka ma najfajniejsze, hehe :) Tylko pozazdrościć takiej kolekcji butków ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym mogła ciągle butki kupować -.-"
    mi się Melki buty podobają najbardziej, sorry Lou :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Luska jak zwykle mistrzowska mina na zdjeciu xD :D a mi sie wszystkie podobaja !:))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no-nawet ja takich nie mam!!! świetne człapaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się tu dziwić- kobieta w każdy wieku i w każdym "wymiarze" uwielbia buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te butki, sama chciałabym niejedną taką parę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za piękniasty pokaz.Moimi faworytami są zwierzakowe stopoocieplacze(biedronowe kaloszki Luśki i pantofelki Melki)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm jakie cudne i Lou jest taka słodka :) ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko pozazdrościć...
    gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!!! eh te dziewczyńskie buty, nigdy dość:) Lou jest naprawdę urocza i jaka skromna heh! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym mogła kupowac lalki i wogóle wszystko wigi,butki itp itd :)Ale niestety kaski brak -.- szkoda ze nei jest tak jak z tej reklamy Kindera klask w ręce i spada ci znieba walizka z 1 milionem :D uuu bym się naklaskała buahahaha :D

    OdpowiedzUsuń