czwartek, 17 listopada 2011

Pokoik

Louella ma już prawie urządzony pokoik.
W sensie - ma już te meble,które chciałam.
Teraz tylko pozostało mi wprowadzić do niego artystyczny nieład.
Plus firaneczkę i trochę zieleni w postaci roślinek.
Ale to już powolutku...













:)



Następną razą pokażę Wam 
jakiemu kubeczkowi nie mogłam się oprzeć
sasasasasa !






Pees. Jest do wzięcia:


Cena 15 zł



I moja prośba : 
Jeśli nie macie zamiaru kupować rzeczy,które wystawiam na sprzedaż,
to nie zawracajcie mi głowy (delikatnie mówiąc) 
rezerwowaniem ich...
Naprawdę nie mam czasu,ani ochoty na zabawę w podchody.

Dziękuję.Przepraszam.Do widzenia !


17 komentarzy:

  1. Ojej tylko pozazdrościć takiego pokoiku piekny jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny pokoik, cud, miód, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ten pokoik przepiękny.! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pokoik jest świetny, bardzo mi się podoba:) A jaki milusi dywanik tam leży:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamooooooooooo......... Ja też taki chcę!!!!!
    Pokoik znaczy się, Louellę też :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki pokoik!Louella to szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, śliczny! Ta żabka jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pokoik to mistrzostwo! :)
    A pieniążki na Twoje konto wyślę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. omg :P ale Luska na pierwszym zdjeciu ma genialna czapencje :3

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ta rameczka z rysunkiem, koło kanapek :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bovary to jest świetne ! Błagam powiedz z kąt wzięłaś te mebelki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te meble - po prostu super, zazdroszcze lou...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny! Dziękować wszystkim i każdej z osobna ;))))

    Jelly: Mebelki w pokoiku kupiłam na ebay.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy ten pokoik, panna mieszka teraz sobie wygodnie i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń