poniedziałek, 21 listopada 2011

Plany

Z racji tego,że już na dniach przyleci nowa mieszkanka,
to w witrynce zrobi się z lekka ciasnawo.
Ktoś będzie się musiał przeprowadzić.
Padło na Mel.





Wstępnie już rozmawiałam z moim stolarzem
w sprawie melowej "skrzyneczki"
I witrynka się pojawi.
W pierwszej kolejności jest jednak zamówienie obitsu ...
Nie wiem,czy w tym roku się z tym wyrobię,
bo wiadomo - wszystko kosztuje :/







Z cyklu sprzedam:

Może ktoś chce kupić dla swojej Pullip
bluzę i getry w panterkę ?




(nie chciało mi się przebierać Emmy,
więc zdjęcie anonimowe;)
Cena kompletu 30 zł (w tym przesyłka - zwykły priorytet)
Jakby co,to piszcie na maila - bovary@onet.eu
Albo zaglądajcie na ebay.pl (ale tam wychodzi drożej)

No.To by było na tyle.
Dziękuję.Przepraszam.Do widzenia !
;)


8 komentarzy:

  1. jej pomyślałam ze sprzedajesz Mel ,tak sie przestraszyłam a to tylko witrynka :D jaka ta Lou jest słodka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, nowa lala wkrótce!!! jak ja lubie te emocje:) ależ jestem ciekawa, co to bedzie, bo jeszcze chyba nie pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tymi witrynkami ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już się nie mogę doczekać tej nowej Dal.!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo jedno...to nie będzie ON :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ktoś w komentarzach do poprzedniego postu zgadł jaki to dal? Dobrze, że wyprowadzka nie padła na Lou, bo ma taki fajny pokoik...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mela pewnie zadowolona z obrotu sprawy :D dostanie swój pokoik nie? ;)

    OdpowiedzUsuń