środa, 23 stycznia 2013

Pees.

Poprzedni wpis usunęłam.
Blog jest miejscem do prezentowania hobby,a nie kłótni.
Napisałam co myślę,nic się w tym temacie u mnie nie zmieniło,
chyba większość wpis przeczytała i wystarczy.
Zapoznałam się z Waszymi opiniami.
I tylko dwa zdania podsumowania ode mnie.
Nic nie będę moderowała,bo nigdy tego nie robiłam i robić nie zamierzam.
Każdy tutaj może skomentować,skrytykować,
powiedzieć,że się nie podoba - ale bez złośliwości. 
O to tylko mi chodzi.
Ja na Waszych blogach nie pluję jadem i Was proszę o to samo.
 Uważam,że wspólna pasja powinna łączyć,nie dzielić.
To raz.
A dwa - jeżeli zobaczycie w necie moją bluzę,ktorą ktoś zechce 
Wam wcisnąć za 45 zł,
 to wiedzcie,że u mnie kupicie duuuużo taniej.
Nawet,jeśli już doliczycie sobie koszt przesyłki.
To tyle w temacie.






***




A jeżeli chodzi o chipy.













One nie są,
jakby się wydawało na zdjęciach,
czerwone.
Podchodzą raczej pod taki b.mocny,skondensowany pomarańcz (?)
Chociaż,nie powiem...
Alexa ma tutaj oczy
niczym wampir na głodzie ;)












A na dniach pokażę Emmę w nju spojrzeniu.
Dziękuję.
Przepraszam.
Do widzenia.



15 komentarzy:

  1. Alexa ma chyba nawet te same chipy co moja Norika :D Fajne są, takie świecące "żarówy", ale mimo to bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One zmieniają kolor pod wpływem światła.Brąz zmienia się w ten właśnie kolor :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, Norikowe oczy też tak robią. To jest właśnie fajne ^^

      Usuń
  2. Mnie się podobają :3
    Alexa w nich świetnie wygląda :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi latarkami wygląda jak Seba u Rudej. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony dobrze, że usunęłaś ten wpis. Najlepiej będzie, kiedy wszyscy o tym zapomną, bo jak pisałaś hobby ma łączyć, a nie dzielić. A co do chipów, to są bardzo fajne. :D Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff jak dobrze, że już po wszystkim, a Alexa ma teraz jeszcze bardziej przyciągające spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ostatnim zdjęciu Alexa ma niesamowite oczy! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. w tych chipach Alexa mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy efekt dają te nowe oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne oczy.. Niesamowite *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyszło! ładne kolorki mają "nowe oczy" :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie tez miałam takie skojarzenie ze "zmierzchowymi" wampirami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie chciałam napisać to samo co Urshula, identyczne ma czipy jak wampirze oczy, ale one są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń