środa, 2 stycznia 2013

Cynamonek odrobinkę inaczej ...

Ponieważ innych (czyt.wyraźnych) zdjęć
 nie udało mi się zrobić,
Cynamonek na dzisiaj 
jest podany
 tylko i wyłącznie w ten sposób.
 Ponieważ uwielbiam (!) białe włosy u lalek,
padło na Sue.
Troszeczkę ją odmieniłam.
Później wróci do swojego wiga,
ale na razie niech będzie odrobinkę inna.










Wiga trochę podciachałam.
Porażką jest dla mnie dawać czepek z żółtym szyciem,
kiedy włosy są białe...
Ale tak ogólnie - to mniesiepodobuje.
Zawsze to jakaś odmiana.
I to w tych lalkach jest najlepsze.
Amen.









23 komentarze:

  1. ja bym już jej zostawiła tego wiga, ślicznie jej ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie bardziej podobala w tym poprzednim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe wigi są śliczne, a Sue wygląda w nim fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sue wydaje się być delikatnejsza w tym wigury. Wygląda uroczo! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o wiga ;) Automatyczna korekta...

      Usuń
  5. ślicznie wygląda :) a w połączeniu z błękitem to już całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jest przesłodka, bardzo jej pasuje ten wig ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo jej ten wig pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieważne w jakim kolorze-Sue i tak jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby tylko włosy a jaka odmiana! W tej fryzurce prezentuje się jakoś tak "drobniej";)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jej śliczne w tym wigu. Mogę wiedzieć u kogo go zamówiłaś i czy bardzo dużo to wyniosło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam wiga na ebay z jakiejś przeceny 25% tutaj: http://www.ebay.pl/itm/360446528176?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Dałam za niego 60 zł z hakiem.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za szczegółową informację :3

      Usuń
  11. Wig jest śliczny. Pasuje jej *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda obiecująco w tym wigu ^^ ciekawa odmiana

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow , ale odmiana ! Tylko wig zmieniony, a zupełnie inaczej wygląda swietnie:-D

    OdpowiedzUsuń