środa, 16 stycznia 2013

Alexa

Przyleciały dwie pary coolcatowych chipsów dla mojej Alexy.
Zaopatrzę się we wkłady do pistoletu na klej,
naoglądam tutoriali,jak to się robi
i zadziałam.
Stres jest.
Oby nie zniszczyć Alexy,bo operacja jest
jakby nie było - poważna.
Na razie przygotowuję się do niej psychicznie.
 Alexie nic nie wspominajcie,bo jeszcze mi ucieknie.
Im mniej wie,tym lepiej dla niej...
Sasasasa !




















***


A w następnym wpisie 
mój Cynamon
pochwali się czymś pięknym,przepięknym
otrzymanym w prezencie...
Pozdrawiam cieplutko !







16 komentarzy:

  1. Jaki kolor oczek planujesz? :) Alexa ma prześliczną kurtkę i czapę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście brąz i taki brązowo-miodowy ? nie wiem,jaki to jest kolor,ale kupiłam,bo mi się podobał ^^ Jak tak leżą obok siebie,to są b.podobne.Pod światło dopiero widać różnicę.Na lalce pewnie będzie całkiem inaczej.

      Usuń
  2. Alexa jest przepiękna. Również jestem ciekawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zmiany^^ Cud miód kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, i czekam na te piękne rzeczy które Cynamon otrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kurtka! Alexa oczy ma piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudowna laleczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ona jest po prostu śliczna! kurteczka bomba!
    i też czekam na zmówione oczy... i wiem, że pewnie stres też będzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach cuuudowna :3
    Czekamy, czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam zarówno na Alexę, jak i na cynamonowy prezent ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. "Im mniej wie,tym lepiej dla niej" - hehe...
    Genialna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń