niedziela, 20 stycznia 2013

Bluzy dla Pullip

Dzisiaj na szybko.
Wrzucam bluzy Kitty dla Pullip.
Tylko dwie sztuki,
więcej takich nie będzie.

















Mam też bluzę z naszywkami
na przodzie i ramieniu
dla Blythe lub Dal









Więcej jej zdjęć w zakładce FS.
 
 
 
***
 
 
A ja zakupiłam dzisiaj coś,o czym marzyłam
od długiego czasu...
Rzecz jasna - to coś lalkowego,
ale nie lalka.
Teraz muszę szybko wymazać z pamięci,
ile kasy na to wywaliłam...
 
 
 
Pozdrawiam z głębi swego szaleństwa.
 
 
 




13 komentarzy:

  1. oj bluzy ^^ kocham normalnie wszystko co wyszło z pod pani ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha! :D Z "głębi swego szaleństwa :D Jestem bardzo ciekawa co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz pisze a co! Zdecydowanie zamawiam jedną. Wiadomość wysłana, czekam na odpowiedź ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna bluza :D I jestem bardzo ciekawa co Pani kupiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczkę Emmy też zrobiłaś? Woow!
    Chyba się domyślam co kupiłaś... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne
    Chyba wiem co pani kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. szalejesz!!!!!!! bluzy są śliczne!ooo i ciekawam co kupiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero co lalkę zamówiłam, a już mi ciuchy w głowie... >,<
    Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe co kupiłaś...Widzę, że szalejesz :D
    A wszystkie bluzy jak zawsze nieziemskie...

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne bluzy :)
    jestem bardzo ciekawa co kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bym chciała je kupić...szkoda,że ostatnio kupiłam ubranka:D Kasy brak:(

    OdpowiedzUsuń