czwartek, 17 stycznia 2013

Cynamon się chwali !

A ma czym,
bo dostała od Elianki
 przecudnej urody golfik.
Robiony na drutach !
Coś pięknego.
Ponieważ sama nie potrafię robić na drutach,
zachwycają mnie wszelkie lalkowe rzeczy
na nich stworzone.
A ten golfik,to mistrzostwo świata !
No i jakby tego szczęścia było mało,
jest w ulubiony kolorze.
Szarym.
Nie mogę wyjść z zachwytu,jest taki piękny ...
 Idealny na tę porę roku.
Voila !







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Blue laptop też jest prezentem od Elianki.
Jak widać,cały czas w użyciu!

Bardzo bardzo Ci dziękujemy !
:*
 
 
Jak zauważyliscie moja Sue 
wróciła do swoich miętowych włosów.
Mimo że biały wig był fajny,
to do niej pasuje mi tylko ten kolor.
Sue do super-golfika założyła nju KłaczkoCzapę.
Zapinaną na guziczek.
Czapa jet do nabycia (w zakładce FS)
i pasuje tylko (!) na dalową dyńkę.
Na Pullip będzie za ciasna.
 
 
 
 
 
 
 

 
Pozdrawiam(y) ciepło !
 

 
 

21 komentarzy:

  1. Śliczny ten sweter :) Brawa dla Elianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara kłaczkoczapa najlepszą moim zdaniem ;) Sweter świetny, ja na drutach potrafię zrobić tylko krzywym szalik nieokreślonej długości xD Sue jest bardzo ładnie w.szarym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne ubrano i ta czapka ;D cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja potrafię robić na drutach ... ale takiej cudności to chyba nigdy nie zrobię :3
    Moim zdaniem też szara kłaczkoczapa jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna robota! golfik piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Golfik ach, och i cudowności same! :3 Elianka jest niesamowicie zdolna. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jak ja uwielbiam jej buty :) Klementyna zazdrości... ;) musze jej podobnych poszukać koniecznie :) a golfik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak slicznie wygląda, zakochałam się w tym zestawie, bomba ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Och...
    Cudo
    Piękny golfik!
    A włoski, chyba faktycznie te lepsze;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda w tym sweterku ^^ Ja też uważam, że najlepiej pasują jej te miętowe włoski :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że golfik się Cynamonowi podoba! Dziękujemy za prezenty!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kłaczkoczapa wymiata ^^
    Golfik śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo dla czapki, elianki i sweterka ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ęlianka to mistrzyni drutowania!Cynamon wygląda bosko!i najlepeij mu w niebieściutkich włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Golfik + ta czapa = połączenie idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najśliczniejsza lala-i to jak ubrana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ma cudną tą czapę, no :D Sweterek również mi się podoba, Elianka ma talent :)

    OdpowiedzUsuń