czwartek, 10 stycznia 2013

Emma come back !

Można by rzec - cudem ocalała.
Była już licytowana,zamknięta w pudle
 i gotowa do drogi za  granicę.
Traf chciał,że postanowiłam przymierzyć jej Kłaczkoczapę.
I jak to zrobiłam,to z miejsca wycofałam Emmę z aukcji.
Dosłownie rzutem na taśmę.
Zatem ogłaszam wszem i wobec,
że moja Emma
wraca na saloony !





 
Nie wierzę,że chciałam ją sprzedać...
Mea culpa !





***



Dzisiaj Emma powdzięczy się trochę 
 w Wyczesanej Kłaczkoczapie
bo pytacie,czy są one dobre na Pullip ?
Są.
Ta jest taka z lekka luźnawa.
Fajna,taka jak lubię.
Voila !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




















bye !


23 komentarze:

  1. I dobrze że zostaje.
    Kocham jej twarzyczkę.
    A czapka Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się cieszę ^^
    Kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że wycofałaś aukcję. Emma jest przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wariatka z Ciebie :D
    Bosko Emmie w tej czapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęciePierwsze zdjęcie - OBŁĘD, ja mam tu taką ciemnicę, że ledwo wyciągnęłam cokolwiek z aparatu...

    Emma cudna, moja Ania (Pullip Ddalgi) chętnie się z nią spotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze się stało że jej nie sprzedałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. NO to fajnie :D Witaj z powrotem Emmo^^ Bardzo jej pasuje taka misiowa czapa, chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że zostaje, w czapce rzeczywiście przecudnie wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc,trochę liczyłam na to,że Emma zostanie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że Emma zostaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. TAAAAAAKKKKKKKKK| :D Moja ulubienica zostaje :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że została ^^. Brakowałoby jej tutaj ;). Ale ktoś inny pójdzie do sprzedaży, czy raczej nie ;3?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też by jej brakowało, a czapy jak zawsze śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się z powrotu, a właściwie nie wylotu Emmy, szkoda by jej było tym bardziej, że to ona rozpoczęła powstanie kolekcji :) Witam zatem z powrotem :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że zostaje. Emma, Sue i Lou są moimi ulubionymi lalkami w pani kolekcji :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czapa to jest cudo absolutne!
    Takiej śliczności jeszcze nie widziałam.. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że ten moher to nie beret ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Emmie we wszystkim ładnie :D
    dobrze że ręka się cofnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedziałam, że u Ciebie zostaje...nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń