wtorek, 27 grudnia 2011

Zakupy

Trampki przyleciały.
Mega kolorowe.Wiadomo dla kogo.
 Miniaturowe trampki zawsze mnie zachwycają.
Te szczególnie,bo są naprawdę świetnie wykonane.
 I powiem Wam,że są to najtańsze lalkowe butki,jakie kiedykolwiek kupiłam.
Zapłaciłam za nie 10 zł ( z przesyłką)
Łał !


 
 
Rzecz jasna już powstała sukieneczka pod ich kolor.
I spódniczka nawet też.
Ale to inną razą Cynka zaprezentuje,bo światło jakby nie te...
Teraz tylko czekamy jeszcze na jedna parę butów dla Cynki 
(powinny przyjść na dniach)
i basta !
A przede mną  zakup stulecia.
Butki przy nim to (pan) pikuś.
Obym się w końcu zdecydowała na coś,bo przyjdzie mi do reszty oszaleć...


16 komentarzy:

  1. Piękne!!! Te z kocham takie trampeczki i to chyba będą jedyne buty jakie kupię :) No bo inne to sama zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie same dla mojej przyszłej lalki juz dawno temu je kupiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Ja dla mojej Little Apple Doll znalazłam w różowe. Teraz poluję na Brand New Purezza. Na razie mam dla niej uszyte ubrania i połowę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. za 10 zł! Gdzie Ty takie okazje dopadasz:)? Jesli na ebayu to ja widocznie nie umiem szukac tak jak Ty :P.. sliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ super trampeczki!

    A ty co?znowu laluszona kupujesz??znaczy ten zakup stulecia?

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne butki tez bym takie chciała ale większy rozmiar i tez taką okazje chciałabym złapać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne i malutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też takie chce!Za 10 zł jeszcze nie widziałam...Podasz link?

    CO do tego zakupu to coś podejrzewam jeżeli to będzie lalka;)...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne! Myślisz, że na LIV by pasowały? Bo chcę na nią takie kupić i na razie szukam breloczków w odpowiednim rozmiarze ale ciężko z tym szukaniem (znalazłam pojedynczą sztukę i głupia nie wzięłam)... dycha z przesyłką mieściłaby się w limicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie śliczne a cena to naprawdę mega fajna :)
    Już nie mogę się doczekać prezentacji sódniczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się zastanawiałam nad tym kolorem, ale ostatecznie postawiłam na praktyczną biel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazuj co uszylas,a trampeczki swietne!Jak mozna zauwazyc ja tez lubie trampunie (kto nie lubi:P).
    Czyzbys mierzyla sie na dollfa????No bo to jest zawsze cenowy zakup stulecia,nie ma watpliwosci.Przynzwaj sie szybko co bedziesz kupowac.Bo ciekawosc mnie zezre!!!!

    A ja sie przieciez przyznalam od razu:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor, soczysta pomarańcza, a cena rzeczywiście powalająca! :D Co do światła, to miałam dziś ten sam problem, więc doskonale Cię rozumiem. I powodzenia z "zakupem stulecia", ja cierpliwie poczekam, bo coś mi się wydaje, że masz niezłego zgryza z wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie fajniutkie trampki:) 10zł? Gdzie Ty je znalazłaś??? Dawaj link:p

    OdpowiedzUsuń
  15. butki ekstra, sama je oglądałam i jeszcze niebiesko-różowe, ale w końcu stwierdziłam, że nie mam kasy na pierdoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nom. Strasznie kolorowe. Ale fajne.;*

    zapraszam na mego bloga.;*

    OdpowiedzUsuń