sobota, 31 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!

Dla mnie Rok,który żegnamy,był Rokiem bogatym w lalki.
W kwietniu dostałam śliczną Mel,która była z nami do grudnia.
Pod koniec sierpnia spełniło się moje największe Marzenie - 
przybyła  Louella.
Jak już kilka razy podkreślałam,mogłabym nie mieć żadnej lalki,ona by mi wystarczyła.
Ale że lalek nigdy za wiele (?) a apetyt rośnie w miarę jedzenia,
to zaprosiliśmy do siebie Cynkę.
Nowy Rok rozpocznie mi się cudnym arrivalem.
Mam nadzieję,że bez problemów i bezpiecznie
dotrze tutaj nasza śliczna LTF Ante.
Kochane Dziewczyny !
Życzę Wam,żeby ten Nowy 2012 Rok 
był dla każdej z Was lepszy od tego,który mija.
Żeby spełniły się Wasze lalkowe (i nie tylko) marzenia,
tak,jak spełniło się moje Wielkie Marzenie o Małej Laleczce;)
Bawcie się dobrze w tę Noc
i
Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!



:)



Dopisano


- Lou ! Ty się bawisz przy innym trunku ! Dla maluchów !







14 komentarzy:

  1. Uuu, to ostatnie zdjęcie jest przesłodkie! Mam nadzieję, że Lou nie będzie miała focha za to, że pije Piccolo, a nie szampana. :)

    >cute-candies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego!spełnienia marzeń tych dużych i tych malutkich!i oby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy od poprzedniego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe- biedna Lou. A fotka niesamowita- wygląda jakby na serio płakała. Czy ona ma wymienne dłonie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku ^^ Biedna Louellla :< Ale i tak wyszła przesłodko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. i nawzajem ;)Lou zapewne długo nie będzie się gniewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku i jak najwięcej lalek i spełnienia marzeń .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki i nawzajem a Lou niech się nie gniewa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawzajem :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Powiedz Lou żeby się nie martwiła bo ja niby dorosła a Piccolo lubię bardziej od prawdziwego szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego nowego roku oraz spełnienia lalkowych marzeń i nie tylko :D biedna Lou , tez by chciała pewno z innymi wypic cos mocniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lou:Mi też tak powiedzieli:(
    Szczęśliwego Nowego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku ~!
    Oraz powiększenia swojej lalkowej rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęśliwego nowego roku i wszystkich spełnionych marzeń a najbardziej tych lalkowych :**

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie są :)
    Gdzie mogłabym kupić takie laleczki?
    Właśnie zaczęłam o nich marzyć <3
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń