czwartek, 15 grudnia 2011

Się chwalę !!!!

Wczoraj dostałam - a w zasadzie to Cynka dostała - paczkę !
Obdarowała nas mega uzdolniona Drutefka.
Zostałyśmy wręcz obsypane prezentami.
Nawet nie chcę zastanawiać się,ile czasu musiało zająć stwarzanie tych piękności ...
To trzeba zobaczyć "na żywo"
Miniaturowe arcydzieła normalnie !      
Podziwiam,podziwiam,podziwiam
i napodziwiać się nie mogę...
Trzymajcie się krzeseł dziewczyny !!!
Się chwalę !
 








Wszystko jak dla dorosłego człowieka,tylko zminiaturyzowane !






Biały,puchaty, cudny sweterek i kapciuszki.





Królicze kapciuszki wymiatają !!!!!
Są BOSKIE !




 Przecudnej urody zieloniutki sweterek
z guziczkami i serduszkiem ...





I komplet na zimę...
Jak moje dziecko go zobaczyło,
stwierdziło,że też by w takiej czapce chodziło
:)


Wszystko jest po prostu rewelacyjne !
Aż brak mi słów,żeby wyrazić swój zachwyt
Bardzo,bardzo,bardzo Ci dziękuję
za wszystko !
Jesteś Mistrzem  !!!



Ja to mam szczęście ...
;D

18 komentarzy:

  1. Jesiuuuu, jakie to wszystko cudne! Te buciki... Jak ja bym chciała potrafić takie cuda na szydełku robić! Podziwiam Cię Drufetko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ciuszki ! ;D chciałabym umieć tak szyć jak drutefka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cuda! Drufetka jesteś mega utalentowana!!!
    Czapa i szaliczek cudne,ale ten zielony sweterek i kapcie mnie powaliły!
    Moja mama w czasach PRL'u robiła nam swetry i spódnice na drutach,a dziś ściemnia,że nie pamięta jak się to robi :> ja jeszcze na szydełku coś tam prostego udłubię,ale na drutach to nie szczególnie :) Dlatego mega zachwyt!!
    Cynka wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ło boziu,jakie to przecudne.!! sama bym takie chciała dla siebie, a ja już nie mówię jak Risa. :)

    a kapciuszki wymiatają, po prostu przeurocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o bozeee !!!! ten sweterek bialy i krolicze buciczki! rewelacja :))))) niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. O.O
    Jakie kłapciuchy superaśne!!!!!!!!!!!!
    iiiiiii.... :D :D
    nie no prezenty bomba!!
    szczerze zazdroszczę!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko. Czy ubranka dla Barbie pasują na Pullipy???
    Kapcie przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciczki są świetne^^A w czapce też bym chodziła;)
    JapanGirl:Z tego co wiem to tak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nike: Dzięki. Dostanę na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma sprawy :D Luuubię tę robotę :D Dziękuję wszystkim bardzo za komplementy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne ubranka! :3 Najbardziej mnie urzekły kapciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńka! A czapkę mam podobną :D Dla siebie nie dla lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O w morde!!!!!!!Za przeproszeniem rzecz jasna,ale normalnie samo sie wymsklo z wrazenia!!!!!!!!Ja mam wielka nadzieje,ze Drutefka sprzedaje swoje wyroby za grube pieniadze,bo sa REWELACYJNE!!!!!!Przepiekne rzeczy!!!Pomysl teraz,jak bardzo musi Cie lubic ta dziewczyna skoro zadala sobie trud dlubania tego wszystkiego.
    Czapki z glow!A Ty szczesciara jestes ze masz takie uklady:)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG jakie to piękne! a jakie dopracowane! Ja nie mam tak ładnej czapki na zimę jak Lou teraz ma:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani ma szczęście :) słodko wyglądają te królisie kapciuszki , a Cynka bardzo ładnie wygląda w białym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka, zwłaszcza te papucie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapciuszki super!!! Sama bym takie nosiła! :D

    OdpowiedzUsuń