sobota, 10 grudnia 2011

Bluza a'la sukienka dla Monsterki !

Wczoraj zrobiłam tak na próbę wykrój.
Wyszła bardzo fajnie.
Materiał super,taki "lejący"
Ładnie się układa,ale w szyciu jest tragiczny.
Teraz uszyję ze dwie takie i dla Pullip.
A co !
Jak szaleć,to szaleć.
Jak ktoś byłby zainteresowany bluzą,
to pisać na bovary@onet.eu









Rzecz jasna są ściągacze
Tylko przy wkładaniu trzeba jej łapy odkręcić.








cena 30 zł  (w tym przesyłka - zwykły priorytet)
Dziękuję.
Przepraszam.
Do widzenia !
;)


10 komentarzy:

  1. super bluza :)

    Monsterkom można łapki ściągac???właśnie zastanawiałam się jak tot założyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ma Pani jakieś buty dla Monsterki . ? Czy takie zwykłe z ebay by pasowały na Monsterkę . ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps . Oczywiście chodzi czy buty od Pullip by pasowały na Monsterkę . ? Np . : http://www.ebay.pl/itm/12-Neo-Blythe-Basaak-Pink-Sneaker-Fashion-flat-feet-Doll-accessory-Shoes-/140614758244?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20bd4aef64#ht_2481wt_952



    http://www.ebay.pl/itm/Custom-Shoes-For-Blythe-Pullip-Hujoo-Lalaloopsy-Licca-SN-42-Beige-/110772057104?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19ca877410#ht_2237wt_1162

    OdpowiedzUsuń
  4. Urshula: Tak.Dłonie im się wyciąga.Inaczej nie przelazłyby przez ściągacze. Musiałabym zrobić bluzę z luźnymi rękawami,ale ja wolę jak prawdziwe-ze ściągaczami.Są fajniejsze :)Moje bluzy nie są z tyłu rozpinane.Wkłada się je od dołu.

    madziula xD: Buty z Pullip nie pasują za bardzo...trampki można włożyć,ale stała w nich nie będzie...chyba że tylko tak,dla ozdoby.Monsterki mają powykrzywiane stopy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem , wiem . Niestety , Mattel zawsze musi wszystko zepsuć . ; / Mi właśnie chodzi dla ozdoby. To jak Pani mówi , że dla ozdoby pasować będą to chyba kupię . Bo w Polsce chyba nikt mi nie sprzeda takich trampek . ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. A i mogła by Pani wstawić zdjęcia jak Monsterka wygląda w butach Pullip . ? Z góry dziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluza, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz robić może jeszcze te bluzy? :)
    Chętnie bym jedną kupiła. :)
    mój mail: marshalka@wp.pl

    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam chyba 6 lalek MH i na początku bałam się je przebrać. Po pierwsze dla mnie były super idealne i nie wiem co, po drugie rzadko przebierałam lalki bo mi się nie chciało, po trzecie nie miałam dla nich innych ubrań, a nie chciałam na nie zakładać czegoś, co im nie pasuje. xD W końcu przemogłam się przy takiej Lagoonie Blue, która to miała na zmianę z sukienki i fartuszka bluzkę i spodenki. Teraz jest jej przynajmniej trochę wygodniej, hehe ;>

    OdpowiedzUsuń