niedziela, 4 grudnia 2011

Guzik wybawca !

Taki mały guziczek,a został wręcz moim bohaterem.
Wszyscy wiecie,jakie te guziki są malutkie...






I właśnie taki to mały,biały guzik,
  w kształcie kwiatuszka,
spadł mi w trakcie szycia na podłogę.
Niby nic takiego,ale słuchajcie dalej ...
Jako że guzik mały,a ja ślepawa,
bo umęczona całodniowym szyciem -
w celu odszukania go zniżyłam się do poziomu podłogi.
Zajrzałam pod komodę,a tam ...
nie tylko guzik,ale i dłoń mojej Emmy !!!
Prawie ucałowałam tego guzika z radości
:)))

A teraz 
relacja ze spotkania Emmy i Cynki






I portrecik :





Emma zadowolona.
Ma siostrę !





:)))




Pees. Ubrania (za wyjątkiem jeansowej spódniczki) szyte przeze mnie.
Naszyłam się jak dzika.
Mam tyle nowych ubrań,
że nie mam pojęcia,kiedy ja je tutaj pokażę...

26 komentarzy:

  1. Jakie cudne ciuszki! :3 I dziewczyny oczywiście też, słodko razem wyglądają :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentują. Piękne czarnulki. Ciuszki jak zwykle BOMBA! Stylizacja perfekcyjnie dobrana kolorystycznie :D rozbroiły mnie rajtki i getry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie słodkie! Cynka podobna do Emmy ;)
    super razem wyglądają, a ubranka jak zwykle mistrzowskie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokażesz nowe ciuszki kiedy będziesz miała czas :) Ja osobiście z niecierpliwością na to czekam. Przy okazji mam taki malutki postulacik, żebyś najpierw pokazała Cynkę w tych ślicznych sukieneczkach z niedawnego postu ;)

    Guzik-bohater zdecydowanie zasłużył sobie na osobny wpis :D

    Dziewczyny wyglądają świetnie :) Cynka ma taką słodką tą buziuchnę, że już kawy nie potrzebowałam słodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cremmy:" Dziękować :)


    Honor: Widzę,że rajtki Cię kręcą ;)))) Jak nie wiesz,jak się takie szyje,to mogę pokazać na blogu swój sposób na nie ;) Rzecz jasna większość robię "na oko" ale co nieco mam wymierzone ;D


    Morellowa: Jakoś ciemnowłose lalki do mnie przemawiają.I tak się złożyło,że mam dwie czarnule :)

    drutefka: Ta szarówka za oknem nie pozwala na robienie zdjęć :/
    A co do Twojego postulatu,to się z Tobą zgadzam.Cynka w następnych odsłonach będzie zdecydowanie bardziej dziewczęca :))) Pokaże się i w sukienkach i w spódniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strzał w dziesiątkę! Dziewczyny idealnie do siebie pasują :) Całe szczęście, że się rączka znalazła :) A ciuszki jak zwykle cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. one naprawdę jak siostry wyglądają :)
    kurczę, dale w oryginalnych ciałkach mają ładny kształt nóg, tego mi chyba przy obitsu brakuje. Normalnie proste patyki a te ładnie zaokrąglone tam gdzie powinny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. emma. : No,pasują.Wizualnie fajnie razem wyglądają,jak tak se siedzą we dwie w witrynce :)

    ruda-mysz: Nie mam porównania,ale powiem Ci,że chciałabym już to obitsu dla Cynki... W porównaniu z ciałkiem emmowym teraz,to ona "rusza się" jakby kij połknęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiedzialam ze sie znajdzie :P Moja zaginela juz kilka razy i zawsze wracala na miejsce ^^ swietnie razem wygladaja :) Serio niczym siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak rodzone siostrzyczki! świetna parka!
    ..a ty kochana,jak masz taka wenę, to może mi dla moich lal poszyjesz? szczególnie dla Ghoulii, bo golaska łazi w majtach i koszulce tylko :(

    (of course po promocyjnej cenie :P )

    OdpowiedzUsuń
  11. no guziczek faktycznie wybawca,słodko wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem zakochana w ciemnowłosych pannach, dlatego nie mogę się na Twoje napatrzeć! :D
    Ciuszki - bomba!!
    A guzik powinien być ozłocony ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urshula: Niestety nie szyję dla Monsterek.Za chude są :/

    OdpowiedzUsuń
  14. spojrzenie małej jest rozbrajające :) taka nie śmiała ale zaciekawiona

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę powinnaś ozłocić ten guzik i postawić go w ramie. Ślicznie razem wyglądają te twoje panny, jakby były dla siebie stworzone :) Czekam na zmianę nagłówka, bo mam nadzieję zmieni się bo nie będzie chyba bez Cynki?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie one podobne, normalnie jak dwie krople wody, z wyjątkiem fochu Cynki, ale za to kocham Dal'e ;))

    jak mi się podobają bluzy które dla nich uszyłaś, dało by się jakąś bluzę u ciebie zamówić?? ;D
    ps. na Dal'a.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sposób na rajtki chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie one są słodkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne razem wyglądają w tych cudownych ubrankach :)

    Emma wygląda jak starsza siostra, która dobrze zaopiekuje się Cynką :)

    A Cynka jest tak słodka , że można ją schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. makarrena: jej oczka są cudne :)

    Antyram: No ba! Czekam tylko na słoneczny dzień :)

    Cytrynkaa: Ja nie szyję na zamówienie ...Można kupić tylko te bluzy,które pokazują moje lalki :) Jak jakaś Ci się szczególnie podoba,napisz na bovary@onet.eu. Cena bluzy tutaj to 20 zł plus przesyłka (czyli 3 zł priorytet zwykły,albo 5 zł polecony)

    drutefka: jak uda mi się zmobilizować,to pokażę mój sposób na rajtki ;) z elegancką gumką ;D

    Dziewczyny ! Dziękuję Wam za miłe słowa pod adresem i Cynki,i ubrań hand made by me ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cynka - przekawaiiślicznasłodkainiewiemcojeszcze.
    Twoje ubranka - superextrajatakchcę.
    Emma & Cynka wyglądają jak prawdziwe siostrzyczki, po prostu słodko :3 Są do siebie podobne! :)

    Zapraszam: mangac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak jak pisałam na pingerku:dziewczyny wyglądają razem super.A ten guziczek to taki mały koralik co spełnia życzenia.(z książki "Karolcia"-pewnie każdy ja zna).Jak byłam mała to sobie wyobrażałam ,ze nawet takowy koralik mam.NO a teraz to by się przydał na serio taki mały spełniacz życzeń.hihi

    Ja również czekam na porcje fotek z nowymi ciuszkami.Naszyłaś sie kochana to teraz pokazuj.Raz dwa trzy:)
    I wielgaśnie buziole przesyłam Twoim dziewczynom -WSZYSTKIM:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę wyglądają jak siostry. Cynka to ciekawe imię. Pierwszy raz się z takim stykam.
    Podobają mi się ich bluzeczki. Marze o tym, żeby robić takie ładne ubranka. Dziś szyłam bluzkę dla mojej sztywniaczki i nie jest to takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  24. Razem wygladaja super,naprawde jak siostry! I obie sa sliczne,kurcze,podobaja mi straszecznie!Jesli chodzi o ubranka to ...nie trac czasu i dawaj,dawaj je tutaj na bloga:]
    Cokolwiek tutaj nie pokazujesz zawsze mi sie podoba,zawsze!I te materialiki....

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że się odnalazły dzięki Tobie, bo to naprawdę siostry!:}

    OdpowiedzUsuń
  26. Guzik bohater! A co do dziewczyn powtórzę za poprzedniczkami- jak rodzone siostry, świetnie razem wyglądają w podobnych ciuszkach!

    OdpowiedzUsuń