niedziela, 4 grudnia 2011

Cud,miód ...

To o mojej Cynce.
W sukience wygląda prześlicznie !
Teraz to tylko w nie będę ją stroiła.
No,może od czasu do czasu machnę i bluzę...
Ale sukienka + Cynka to jest to!
Ze specjalną dedykacją dla drutefki 
;)
...słodsza od miodu
...ociekająca lukrem
...cud,miód,malina
Myli Państwo
oto
przez Wami
Cynka 
w sukienkowej odsłonie !
(trochę nieśmiała,wybaczcie jej to,ale pierwszy raz ma na sobie sukienkę ;)


















No śliczna jest ... normalnie napatrzeć się na nią nie mogę.
A sukienka prosta,ale ładna.
Skromność,to moje drugie imię ;)))
Sasasasa !!!


14 komentarzy:

  1. Nie znam bardziej skromnej osoby ;)))

    Ale Cynka cudna, naprawdę. Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudnie wygląda w sukience!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna!!! jeszcze tylko różowa kokarda we włosy i różowe glany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jakie piękne dziewczę! *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka : prawda ? ;D

    Alex, Cremmy: Dziękować :*

    Urshula: O różowych glanach myślę ;)))Na razie czekam na trampki w tym właśnie kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo Cynka ślicznie w tej sukieneczce wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój boże, jakie te Dale mają przesłodkie mordki <3 sukienka jest śliczna, czasem lepiej mieć prostą i nieprzesadzoną;) bardzo mi się podoba ten delikatny wzorek, Cynka wygląda przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy posiadaniu takiej słodyczy nie da się być skromnym! Toż to dokładnie, cud, miód, mali i orzeszki w polewie karmelowej. Nic tylko się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ba! Pewnie, że śliczna! Na taką Cynkę czekałam. Jest jak lody waniliowe z polewą truskawkową, jak pączuś z lukrem i nadzieniem różanym :D

    Mnie tam osobiście glany nie przeszkadzają :)

    Bardzo dziękuję za dedykację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie, dziewczęco i wdzięcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak,skromnosc napewno Ci na drugie:D Ale wiedz ze calkowicie zasluzone to imie,bo sukienka jest sliczna!!!!Ten malenki Dal mnie po prostu oczarowal,na dodatek ja nie lubiaca czarnego jestem za tym,ze Twoje lale sa urodzone do takiego koloru (jesli o lalce mozna tak powiedziec:).
    Slicznosci!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedna Cynka...Wiadomo że tylko ją zjeść!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko pozazdrościć takiej pięknej panny ;D

    OdpowiedzUsuń