czwartek, 22 grudnia 2011

Paczka !!!

Ależ dostałam przecudnej urody prezent !
Rzecz jasna otwieranie paczki zostało uwiecznione.
A nie było to proste,ze względu na zżerającą mnie (i moje Ogony) ciekawość.
Ale zdjęcia przede wszystkim zrobić trzeba ;)
Zatem zapraszam.
Poczujecie się,jakbyście same ją otwierały.
A w środku jest przecudnej urody ...
...a nie powiem !
Sasasasa !


Oczywiście paczkę rozerwała ciekawska Louella...





- Ktoś na mnie patrzy !




- Mleko ???




- Pij mleko,będziesz wielki(a) ?




To Kubek !!!!!



Przecudnej urody,duży,wielki,ogromny
wesoły kubek !
Normalnie wymiata !





Kartkę z życzeniami zabrała do siebie,kubka nie oddałam ...






:*


kubek jest REWELACYJNY !
Bardzo,bardzo,bardzo Ci dziękuję !
No niespodziankę zrobiłaś mi ogromną
:)

8 komentarzy:

  1. aa świetny ten kubek :D ja tez myślałam ze to mleko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kubeczek i opakowanie rzeczywiście przypomina mleko:D w ogóle samo opakowanie tez urocze, zachowałabym sobie je chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu w tytule bloga nie ma Mel ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kubek!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki kubeł! a pamiętacie hasło?:"Pij mleko -będziesz Karateką"? hehehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to się cieszę, że się podoba :) jeszcze coś przyślemy po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń