czwartek, 1 grudnia 2011

Przyleciała !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Punkt 7.30 z rańca - dzwonek do drzwi !
Wiedziałam,że to ona !!!!!!
Jest ŚLICZNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I w ogóle i w szczególe.
Cud,miód i orzeszki normalnie!!!
Trudno mi napisać coś z sensem,
bo trzęsą mi się ręce z tej radości !
Zanim ją Wam pokażę,napiszę tylko,
że rok temu wybierałam między Pullip Naomi ((Emmą) a nią właśnie.
Tylko głupia myślałam wtedy,że to ubranko jest na stałe ...
No ale roku temu,to ja pojęcia nie miałam o tego typu lalkach.
O ludzie ! Jak ja się cieszę,że ją mam !
Teraz zaczynam chyba ciułać na następną Dal.
Dal do mnie przemawia bardziej,niż się spodziewałam...
A teraz dosyć gadania.
Przystępuję do prezentacji !!!
Volia !


Pudło wieeelkie !



A w pudle ....


Tak,tak !
To moja przecudnej urody
Dal Puki !!!!!








Przebrana za królika ...
Ubranko wystawię na ebay.
Chociaż powiem,że jest zrobione fajnie,z wielką dbałością o każdy szczegół.





I jej słodka mordka ...





Uwalniamy z ubrania.
Czerwonego wręcz nienawidzę ...
A tutaj czerwony i żakiecik,i kokardy :/




Królik ?





A teraz cała masa roboty
przy uwalnianiu z folii i taśmy klejącej ...
Owinięta nią była niczym mumia.





I w końcu wygląda normalnie !
Znaczy ślicznie







Sasasasa !!!!


46 komentarzy:

  1. Gratuluje.. Wygląda przecudnie.. I te jej oczyska *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliiiiiiiiiczna! Wiedziałam na kogo się zdecydowałaś więc wolałam siedzieć cicho, w końcu moge sie odezwać ,hihihi Jest cudna, cudowna i śliczna, Emma pewnie zadowolona z siostrzyczki... podobieństwa nie da się ukryć, a o twojej radości już nawet nie wspomne, moge ją sobie tyko wyobrazić :D
    Aha, pozdrowienia od Kari dla koleżanki! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. No śliczna! :) Jakoś Puki mi nie przyszła do głowy :) Cudeńko :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jaka ona jest piękna bo śliczna to za mało powiedziane , w ubrankach nowych "zwykłych" jest przepiękna !!!! napatrzec sie normalnie nie moge na te zdjecia, a sama pamietam jak mi sie rece trzesły jak Tosia przyjechała

    OdpowiedzUsuń
  5. A cha cha !! Dziękować :))))))))))) Naprawdę jest boska!! Dużo fajniejsza niż Pullip. C-U-D-O !!!!!!

    paauliska: jako że zgadłaś jaką Dal se kupiłam,wyślę Ci niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAAA!!! cudna :D

    i co, mówiłam, że się zakochasz w tej mordce sfochanej? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No :)) Się zakochałam na zabój ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudna jest ;) Duża wersja małej Zuzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejaaaaaa, cudna jest! :3333

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Te dwa ostatnie zdjęcia to po prostu cud ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest kawaii! :3 Widziałam ją, ale nie zwróciłam na nią uwagi, bo trochę "ginęła" w tym swoim przebraniu ;) Ale jak ją przerobiłaś to jest suuuper! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jezuuus!!! ukradne Ci ja jak bedziesz spala !!!:P zobaczysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna!!! Tej taśmie klejącej to się nie dziwię, przy tak czarnym ubranku porządnie zabezpieczyli.
    Fajnie że ją masz, miło będzie pooglądać foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwe śliczności. Szczególnie w ubrankach szytych przez Ciebie - od razu pięknieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudna! Coraz bardziej chcę tą lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziak :) Na ostatnim zdjęciu wygląda prześlicznie jakoś tak niewinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Whoaaah! She's so cute! Congratulations!♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ słodziusia!!Gratuluje nowej lokatorki! :D dam sobie głowę uciąć,że dziewczyny szaleją!

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej... ona również jest moim marzeniem, ale głupio mi by było gdybym miała taką samą lalkę jak ty...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznaaaaaaa <3333

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLICZNA!Widziałam ją na paru blogach ale nie przyciągała zbytnio mojej uwagi.Na a u Ciebie wygląda cudownie. Szczególnie z tą kokardką:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj piękna jest! gratuluję zakupu:) może ja kiedyś też uzbieram na dala:D

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeżu kolczasty!! Jaka ona boska!! A te oczyska... Me serce właśnie stopniało jak sopelek w ogniu *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest cudowna, najpiękniejsza i najcudowniejsza! w Twoich ubrankach wygląda całkowicie inaczej <3

    w tym stroju to jej nie lubię i bardzo dobrze, że się go pozbywasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę, PUkiś:D:D:D Śliczna, i faktycznie w Twoich ciuszkach jakoś tak lepiej:)
    Mowa Dali jest nieubłagana:D Do mnie też przemówiły bardzo głośno:

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyleciała! fajna jest,ale cosik smutna :)
    P.s -A w tym dziwnym stroju wygląda jak żołnierz z armii terakotowej. Tak mi się skojarzyło jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ` O Jezu jaka ona jest śliczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Waaaa!Pukiiii!Zawsze chciałam oglądać Dal Puki u kogoś,też bardzo mi się podoba i też myślałam nad nią zanim kupiłam Grella.Nie byłam pewna,bo w tym ubranku traciła cały urok.Się przekonałam się że nie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale słodkaa . !!! Ile ma cm te przesłodkie maleństwo . ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna jest, ślicznotka! <3
    Bardzo dobry wybór, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gongratulations from lovely doll <3

    OdpowiedzUsuń
  33. O raju,ale radosc!Emocje jestem w stanie sobie wyobrazic bo jesli mi moja lala dotrze na swieta to beda to najpiekniejsze swieta w moim zyciu,hehehe:)
    Musze przyznac ze obie Twoje ciemnowlose pieknosci sa tak sliczne ze ciezko byloby nawet mnie zdecydowac ktora brac....Dlatego warto sie zaprzec w sobie i miec...obie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest przesłodka rany zazdroszczę ci :)! nie spodziewałam się Puki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ohh tez ją mniałam na oku ;) jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za tymi lalkami. Wydają mi się naburmuszone. Ma ładne włosy no i oczywiście świetne, słodkie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ten króliczy strój, ale przecież nie na co dzień- o wiele ładniej jej w "zwykłych" ciuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  38. są świetne ! :))))

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękować za miłe słowa pod adresem mojej Cynki :))) No ja jestem nią zachwycona:)

    Sakanaide: A dlaczego głupio ?? Przecież ja nie mam na nią wyłączności ;)))


    madziula xD: Ona nie jest taka mała...ma jakieś ze 23 cm wzrostu :)

    gwiazdeczka : Kiedyś też byłam tylko za Pullipami,Dale nie widziały mi się właśnie ze względu na ten foch na buzi.Teraz zmieniłam zdanie całkowicie !

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem po prostu ;) Ale myślę, że ją zamówię,a z resztą i tak miałam zamawiać do niej jasnego wiga, więc :)))Może się kiedyś zaprzyjaźnią hehe :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Sakanaide: Zamawiaj ! Jest boska :))) W jasnych włosach wygląda rewelacyjnie.Ale ja jako że się teraz doszczętnie spłukałam,nie inwestuję w wiga :/A też podoba mi się w jasnym ;)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Przebrana wygląda przepięknie, aż się zdziwiłam! O; Ja raczej wolę Pullip od Dal, bo Dal wydają mi się jakieś takie trochę 'naburmuszone'. Ale Ty wszystko zamieniasz w cudo po prostu. xD

    OdpowiedzUsuń