sobota, 3 grudnia 2011

Dal

Lalka jest.
Teraz pora ją przedstawić.
Zdecydowałam się na imię 
Cynka
Myślę,że do niej pasuje.
Bo taka mała,fajna Cynka z niej jest.
Będzie chodziła w kolorowych ubraniach.
Cieszę się z tego,bo Emma ograniczała mnie pod tym względem.
Kilka kolorowych ubrań już ma.
Trampki wkrótce do niej przylecą.
Kolorowe.Dwie pary nawet.
Miałam  nic nie zamawiać,tylko ciułać na obitsu,ale co tam!
Kupiłam.
A teraz oficjalnie już
przedstawiam swoją śliczną
Cynkę !













Zdjęcia ciemne,bo pogoda do niczego :/
A że ja zdjęć nie obrabiam w żadnym programie,
tylko pstrykam cyfrówką i wrzucam na bloga,
to są jakie są.


Powiem Wam,że moja radość z Cynki została trochę przygaszona...
Przesiałam gdzieś dłoń Emmy.
Lewą,otwartą - tą fajną z obitsowego ciałka
:(
Obszukałam całą chałupę i nic.
Jak kamień w wodę.
Nie ma !
Mam dłonie na wymianę,ale nie takie... tamta była naprawdę fajna...
Ubolewam wielce.
Z tego smutku to chyba se trochę poszyję
:(






21 komentarzy:

  1. Witaj Cynko :)

    Jest cała śliczna od końca kokardy aż po nosek trampka :) Kolorowe ubranka będą do niej pasować :)

    Sprawdzałaś w rękawach bluz, czy tam się ta dłoń nie schowała? Amelka też tak gubi, ale na ogół ręce aż po łokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczesałam wszystko.Obawiam się,że ją pewnie wyrzuciłam do śmieci przez przypadek :((((( Nie wiem,jak to się mogło stać ? No chyba że diabeł ogonem przykrył i się odnajdzie,w co wątpię :/

    OdpowiedzUsuń
  3. i przykro mi z powodu łapki Emmy , może się jeszcze znajdzie , a może pani ja gdzies do szafki włozyła razem z materiałami na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak przestaniesz jej szukać to się pewnie sama znajdzie... często tak jest. dobrze, że masz te wymienne bo by bidna bez dłoni została o.o"

    a Cynka jest strasznie śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a i jeszcze coś znalazłam na internecie taką fajna stronkę niech pani zobaczy : http://www.rubyredbjd.com/product.php?Category_ID=52 tam są rzeczy dla takich maluszków jak Lou , sa sliczne polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje świetnie. :)
    Cynka we włoskach jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajnie :D pasuja jej te kolorowe ciuszki;)) Cynka jakos jej pasuje :D dobry wybor;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepszego imienia nie dało się wybrać ;D

    Z tymi dłońmi tak jest ;/ moja Tea też kiedyś zgubiła i byłam pewna, że już jej nie znajdę, a tu w torebce była. Mam nadzieje, że się szybciutko znajdzie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna :3 Nie martw się, dłoń się znajdzie w międzyczasie, zawsze tak jest :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest prześliczna! Kolorki będą pasowały jej na pewno!!
    a łapka na 100% się znajdzie jak już Tobie potrzebna będzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynka - ładne, pasuje do niej, po za tym jest przecudna! Szkoda, że dłoń się zgubiła, ale na pewno się odnajdzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest i fajnie,że będziesz ją kolorowo ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dłoń pewnie u Ogonów w pokoju. Poszukaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękować Dziewczyny :*
    Dzisiaj naszyłąm się jak dzika ... nie wiem tylko,kiedy ja te wszystkie ubrania Cynki pokażę ? ;)

    Vitis: U dziewczyn w pokoju nie ma :/ One moich lalek nie dotykają.I nawet ich do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ciągnie ich do Twoich lalek? dziwne te Ogony masz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ruda-mysz: A nie ciągnie ;) One wiedzą,że to nie są lalki dla dzieci,że są drogie.Poza tym mają całą masę innych zabawek (w tym Monsterki) którym robią zdjęcia ;)))Po mamusi to mają ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. śłicznie :) a Louśka oczywiscie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Juz pisalam chwile temu u Rudej Myszy,co mysle na temat jej slodziary ale teraz to chyba naprawde sobie jednego sprawie!!!!!!!
    Cynka jest przesliczna,kolorowe ciuszki strrrrasznie jej pasuja!!Ba,mam wrazenie ze wszystko jej pasuje,ale takie malenstwo to chyba powinno sie nosic raczej kolorowo:)

    Wiem cos o "posiewaniu" roznych rzeczy;chyba bede musiala kupic nowy kabel do nowego,jeszcze nawet nie uzytego ani razu przenosnego dysku:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cynka jest śliczna :)

    a rączka może się gdzieś w między czasie znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Cynkę na tych zdjęciach :) Muszę kupić mojej Angi czarnego wiga ^^

    OdpowiedzUsuń