sobota, 29 czerwca 2013

Willow !

Się chwalę !!!!!
Podejrzewam,że ona będzie dla Was zaskoczeniem.
Kiedyś miałam podobną,ale sprzedałam.
Mówię o Mojrze.
Nie mogłam się do niej przekonać,mimo że była śliczna.
Teraz już wiem dlaczego.
Po prostu ona nie miała tych (!) uszu.
A teraz mam nawet więcej,
niż bym się spodziewała.
Nową mieszkanką naszego zakątka jest
 Littlefee Ante Elf
ma customowy makijaż,którego autorką jest Kamarza.
Ma też coś jeszcze,ale to zobaczycie na zdjęciach.
Zapraszam,poznajcie moją
Willow
















Przyleciał ktoś bardzo zmęczony podróżą ...
























A kiedy ten ktoś wstał,
zamienił się w elfa






















 Te uszka .....










Łapki .....
Buzia ......
Długaśne rzęsy .....













Teraz tylko odpowiedni wig
i będzie idealna !












Czyż nie jest przecudnej urody ?
Ona chyba czekała na mnie.



19 komentarzy:

  1. Jej uszka ^^
    Ona jest po prostu rewelacyjna! <33
    Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajciu toś mnie zaskoczyła!!!!!!!!!!!!!!!
    To, że uwielbiam i kocham LTF to wiedzą wszyscy. Twoja Willow będzie zasilać moje szeregi ulubienic.
    Gratuluję zakupu.;):)
    pozdrowionka:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :))) Tak myślałam,że się zdziwicie - sama jestem trochę zaskoczona,bo nie myślałam,że aż tak będzie mi brakowało LTF.

      Usuń
  3. Ojejciu, ale ślicznaaaaaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma piękny makijaż, wygląda kamarzowato ;) a jednak wraca się do starych miłości, przecież Littlefee Ante to tu już była ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam mieć znowu LTF...to było silniejsze ode mnie. Tęskniłam za Antką większą,ale chciałam,żeby nowa miała elfie uszy *_*

      Usuń
  5. Gratulacje :D
    Uwielbiam makijaże Kamarzy, a Willow wygląda przecudownie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna! Nie mogę się napatrzeć. W ogóle nie poznałabym, że to Ante, może przez ten customowy makijaż.

    A dlaczego śpiąca twarz nie ma elfich uszu? To normalne u Littlefee czy tak chciałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki *_*

      Śpiąca buzia jest od Littlefee Ante nie od Ante Elf,dlatego nie ma tych elfich uszek.Mam ją,bo dziewczyna,od której ją kupiłam ją miała,więc wzięłam za jednym zamachem ;D Z czasem będzie pomalowana.

      Usuń
  7. Moim zdaniem jest jeszcze piękniejsza od Mojry *.* Ma to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżby lalkowa rodzinka była w końcu kompletna?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna jest!mejkap ma idealny! no i uszka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Willow jest cudna !!!! Mejkap śliczny ;)
    Ślę pozdrowienia =D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i podziwiam :)Jest przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elfik! Swietne dziewcze, naprawde mi sie podoba *___* Gratuluje i oby dlugo z nami zostala!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamarza jak zawsze stanęła na wysokości zadania-efekt powalający :)
    Mam nadzieję, że zostanie już w Twojej lalkowej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń