piątek, 25 maja 2012

Fotel

Pamiętacie fotel,który wylicytowałam ?
Dzisiaj przyleciał.
Myślałam,że będzie mniejszy.
Na szczęście nie jest.
Jestem bardzo zadowolona,bo idealnie pasuje moim mordkom.
 
 
 
 










A kosztował mnie 15 zł z (!) przesyłką.
Łał !
Interes życia 
;)




Jak może niektórzy zauważyli,
na górze,pod nagłówkiem są zakładki.
A dokładniej zakładka "For Sale"
Tam będę wrzucała bluzy do kupienia.
Dzisiaj taka
dla Dal




Materiał jest świetny !
Taki pudrowy róż na żywo.
Mam też identyczną dla Pullip (ale bez kokardki)
Cena to 30 zł (plus przesyłka)


Jutro wrzucę w stronę FS
zdj. tych bluz na modelkach
Dzisiaj jestem zmordowana robotą
 i nie dam rady już nic więcej z siebie wykrzesać...
 Dziękuję.
Przepraszam.
Do widzenia !




16 komentarzy:

  1. Boski ten fotel i ma doskonały rozmiar! Bluzka też super :) MA Dala, mam Dala!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka piękna, fajny materiał, a fotelik po prostu niebiański :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzeczka ^-^ i fotel BOSKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotelik idealny jak i Twoje bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotelik śliczny, super że pasuje w sam raz.
    Bluza świetna jak zawsze, materiał faktycznie bardzo fajny taki sweterkowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotel idealny. Bluza jak zwykle mistrzostwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka śliczna, a fotelik ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotel w kropki! Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki super ten fotel :) i pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny fotel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pasuje cudny kolor sweterka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cud, miód i orzeszki :D
    Śliczności!!
    Fotela zazdraszczam z całego serca a bluza jak zwykle mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fotel jest rewelacyjny !

    Ubranka super :)

    Pozdrawiam :)
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  14. fotelik nieziemski,warto było dać te 15zł ooo warto..:)

    OdpowiedzUsuń