poniedziałek, 22 lipca 2013

Kanapa

Udało mi się upolować świetny mebel,
który nie tylko pasuje moim lalkom,
ale jest jednocześnie ozdobą pokoju.
Mowa o drewnianej kanapie.
Weszłam w jej posiadanie przez zupełny przypadek.
Skacząc po Allegro zauważyłam ją.
W opisie było podane "kanapa dla Barbie"
Jednak po jej wymiarach byłam pewna,
że dla Barbie jest chyba ciut przyduża.
Kupiłam z myślą,że najwyżej odsprzedam.
Kiedy w drzwiach stanął kurier z pudłem wielkim, jak po telewizorze,
trochę się przestraszyłam.
Ale jak ją zobaczyłam na żywo....radocha.
Kanapa jest wielka - 42 cm długości
i drewniana !
Wygląda jak prawdziwa.
Wykonana bardzo starannie,z dbałością o szczegóły.
Tapicerka czyściutka,ale na wszelki wypadek uprałam ją.
Normalnie rewelacja !
Stoi u mnie na komodzie,bo do witrynki nie wejdzie.
Poza tym jest dość ciężka.
Mówię wam cudo !
Pomieści jednocześnie trzy żywice.
I nie to,że się cisną.Nie,nie.
Siedzą sobie wygodnie,jest jak dla nich stworzona.
Ba ! Mogą się nawet spokojnie położyć.
Kanapa jest jednym z moich najlepszych łupów.
Będzie częstym rekwizytem na zdjęciach.






































(Blair,która wyleguje się,zamiast sprzątnąć bałagan)












i bonusik:







17 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie chyba najlepsze ;D Super kanapa, na pewno do zdjęć się przyda :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kanapa ciekawiła mnie odkąd ją pierwszy raz u Ciebie zobaczyłam, ale bałam się zapytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA mam dwie takie śliczne kanapy. Jedną w rozmiarze MSD drugą w typowo monsterkowym. Gratuluję, bo taki lalkowy mebel zawsze mile widziany do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta kanapa :-) Ale te lalki mają dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ta kanapa, mi się udało upolować wiklinowy fotel ^^ oczywiście też na allegro :) aktualnie czekam na dostarczenie go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encanta el sillón, y las muñecas maravillosas.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonus jest świetny !
    Kanapa jest świetna, patrząc tylko na pierwsze zdjęcie nigdy by mi do głowy nie wpadło że może być taka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To rzeczywiście musi być duża! Fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co, udany zakup :) Pięknie na niej lale pozują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kanapa. Bardzo ładnie wygląda jak stoi na komodzie i siedzą na niej 3 lalki( to zdjęcie z różą-czwarte od góry).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kanapa jest świetna, ale i tak wole panny na niej siedzące ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. udany zakup, kanapa jest świetna. ja nadal szukam kanapy ewentualnie większego fotela dla swoich lal, ale póki co nic mi w oko nie wpadło, chyba muszę zajrzeć na all hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udany zakup, kanapa rewelacyjna, idealna dla tych trzech panienek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lalkowe mebelki, kanapy tez uwielbiam, widac, że dla panienek jest na niej wysmienicie wygodnie:D Chociaż tapicerka nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, fajny "Bonusik" i gdzie kupujesz te meble ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kanapa jest z Allegro, pani Bovara napisała na początku ;)

    OdpowiedzUsuń