niedziela, 5 lutego 2012

Nju bluza ! & rajtuzy

Piękna bluza dla Pullip.
Z przodu rozpinana na małego  rzepa.
Kaptur jako ozdoba.
Nie robiłam takiego na głowę,bo byłby za wielki...
Co jeszcze ?
Na bluzę  z długim rękawem nie wejdzie,tylko na krótki rękaw.
A wygląda tak.
Voila !
























Jak widać: cud,miód i orzeszki !
Naprawdę fajna.
Cena 50 zł (w tym przesyłka zwykły priorytet)
Jutro wrzucam na ebay.
Dziękuję.
Przepraszam.
Do widzenia !
;D



Honorka - specjalnie for ju.
Rajtki dla Dal (na razie)



15 zł



Cynka siedzi,bo już biedulka ustać nie potrafi...
Nie wiem jakie wziąć jej obitsu: 21 czy 23 cm...
cały czas się waham (ale to u mnie cecha wrodzona)

16 komentarzy:

  1. Rewelacja :) ja jednak czekam na wenę rajtkową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pokazałam rajtuzy.Dla Pullip jeszcze nie uszyłam...
      Nie cierpię ich szyć,bo materiał jest mocno elastyczny :/

      Usuń
    2. No jak w ciemno,jak je widzisz hehehehee;)))))))))))))))))))))))))))))))) Postaram się uszyć i dla Pullip.

      Usuń
    3. Oj jakiś ciapciak ze mnie po tym antybiotyku :D
      wysłałam maila :*

      Usuń
  2. Piękna <3 Co z tym wigiemm...?

    OdpowiedzUsuń
  3. BLuza śliczna a rajtki są genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo!i to znowu! rajtki mi sie strasznie podobają!z czego szyjesz rajtki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rajtki z tego,co mam pod ręką i mi się podoba ;) Te w paski to z takiego mocno elastycznego czegoś ? Ładnie się dopasowują do nogi.Nawet jak wyglądają na krzywulce,to na nogach prezentują się jak tralala ;D

      Usuń
  5. Ale te rajtki świetne :D

    Weź 23 cm. Chociaż... 21 też dobre xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, znowu. >3
    Szkoda, że nie masz nic na obitsu 11 cm, bo może bym wzięła, ale w 100% pewna to nie jestem... x'D

    >cute-candies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wzieła obitsu 21 cm bo czytałam i podobno lepsze.
    Mam pytanie : gdzie można kupić wigi i buciki dla dal?
    Czekam na odpowiedź.
    ;|
    Pozdrowionka ^^»

    OdpowiedzUsuń