niedziela, 12 lutego 2012

Niedzielne gdybanie...

Silna wola u mnie zerowa.
Mocne postanowienie,że nic już nie kupię lalkom
chwieje się w posadach...
Niby wszystko mam.
Każda z lalek ma po kilka par butków.
Jedne są w drodze (dla Nelli)
Ciuchów mają tyle,że nie mam ich gdzie trzymać.
To teraz zaczęłam rozmyślać nad dodatkowym wigiem dla Nell
... a tak,na wymianę,żeby jej go zakładać.
Cynce to koniecznie muszę zmienić czarne włosy (!) na różowe
bo z takim zamiarem ją kupowałam.
W czarnym kolorze jej nie widzę.
Jak ktoś ma różowe do odsprzedania,to zapraszam!

Czy ja w końcu osiągnę ten wymarzony spokój ducha
ja się pytam ???
Czuję się tym już trochę zmęczona.
Chyba za dużo myślę o swoich lalkach.
Czas zejść na ziemię...





Co do imienia to będzie
Nellanie 
Nie ma takiego,więc se wymyśliłam
A co !
;)




16 komentarzy:

  1. ojjj,świerzbią ręce,co? :P ledwo pierwszy wig doszedł,juz myślisz o kolejnym :P

    a imię Nellanie wyszło ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świerzbią jak nic...czy to się nigdy nie skończy ??? ;p

      Usuń
  2. Ładnie Ci to imię wyszło <3 Już wieeele osób siedzących w lalkach mówiło 'lalki to studnia bez dna' :D Moja wyobraźnia nie działa wieczorem na tyle, żeby sobie Cynkę w różu wyobrazić... Ale pewnie trafisz w 10. Ja Nellanie bardziej w bieli widzę. Może to po Melanie. Nie wiem... Ale życzę, żebyś jak najszybciej doznała spokoju ze strony lalek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej biały nie pasuje.Melania to w białym,ona nie...:)

      Usuń
  3. Ja Cynke w rozu widzialam,jedyne co mozna powiedziec to ze jest jej PRZECUDNIE.
    Te lalki moga czlowieka wykonczyc:)
    I nigdy nie maja dosc,ciagle maja jakies potrzeby (znaczy-my mamy,ale zwalamy na nie bo na kogos trzeba...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Dal (Pulip też może być) i od dawna próbuję jakąś kupić ale używaną bo na nowe mnie nie stać :( Chciałam spytać czy w ogóle jest szansa zakupić Dal do 100zł? A Pani swoje gdzie kupowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma szansy takiej...wątpię w to ;/ Używana to tak około 300 zł myślę? Ja kupiłam Cynkę na ebay z pullipstyle (kosztowała 400 zł ze wszystkim)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można też złapać taką w granicach 200zł. z resztą to zależy.

      Usuń
  6. Ja ostatnio o lalkach w ogóle nie myślę :/ Hope wdziałam przez chwilę w sobotę po dwóch tygodniach "niewidzenia" przy okazji pokazywania jej teściowej.

    Imię wymyśliłaś bardzo fajne. Grunt to kreatywność, a co! Cynce będzie pięknie w różowym wigu. Ma tak delikatną buzię, że róż będzie bardzo do niej pasował.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne imię, ja już dawno mam dla moich wymyślone, tylko jakoś lalek mi cały czas brak :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne imię :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, chyba lepiej nie zakładać, że "już nic" albo, że to ostatnia lalka itp., bo to ograniczanie się bywa frustrujące. Skoro to Twoja pasja, to ją realizuj i tyle ;) A imię urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lalka. !

    OdpowiedzUsuń
  11. Imię Nellanie jest świetne:D Bardzo pomysłowo:D
    Ahh, no niestety studnia bez dna, ale pasja to droga rzecz :P
    Bo ja bym dała, za wygraną w totka, aby móc bez większych wyrzutów sumienia wydać sporą częśc pieniędzy na lalki i tym podobne rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń