piątek, 6 stycznia 2012

Szykuje się wielka wyprzedaż !

Ale zanim o wyprzedaży, to Cynka pokaże Wam swoje nowe rzeczy.
Sukienkę i butki.
Butów już na razie na ebay nie oglądam.
Żeby nie kusiły.
Trzy pary (plus dwie emmowe) w zupełności wystarczą.


Z chińskiej koperty wyskoczyły glany.
Ale się na nie naczekałyśmy...




Zostały kupione specjalnie do tej sukieneczki.




Uwielbiam tego typu buty u lalek.




A do kompletu powstał  sweterek.










I bonusowo fotka rodzinna.





Jako że za jakiś czas przyleci nasza nowa cud-mieszkanka
muszę kupić jej kilka rzeczy.Niestety.
Kolejne wydatki.One chyba się nigdy nie skończą...
Ktoś mi kiedyś powiedział coś mądrego,
że "to hobby jest takie drogie,na ile mu sami na to pozwolimy"
Prawda to,prawda.
Ale wiga kupić muszę,bo lalka będzie musiała chodzić w czapce.
W związku z tym jestem zmuszona wystawić na sprzedaż kilka ubrań Cynki & Emmy.
Najpierw tutaj,później na ebay.
Sporo rzeczy zabrałam z ebaya,żal mi było się z nimi rozstać.
Teraz sprzedaję.
Jak tylko porobię zdjęcia ubrań,wrzucę je na bloga.


------------ Z ostatniej chwili -----------


Udało mi się sprzedać oryginalny strój Cynki !
Sialalala !!!!
Mam na wiga.
Ale wyprzedaż będzie,bo Cynka potrzebuje obitsu.
Jak widać lalki to worek bez dna ...


18 komentarzy:

  1. Tez się przekonuję, że kiedy się wydawało że już wszystko jest, to nagle okazuje się, że wypada kolejna rzecz "konieczna" do kupienia:D
    Na butki też czekam, ale coś przyjść nie chcą.... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Cię rozumiem :) "Bezwładne" ciałko Hope doprowadziło mnie w końcu do szału i zamówiłam obitsu. Musiałam się w związku z tym rozstać z kilkoma ubrankami Hope i Amelki, które ze względu na pracochłonność ich wykonania zdecydowana byłam zostawić siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie... zawsze się znajdzie coś do kupienia :/
    Ciałko Cynki też jest do niczego...zero współpracy.Też bym chciała obitsu,ale najpierw rzeczy dla LF Ante. Zazdroszczę Hope tego obitsu.Jakie zamówiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar zmienić je częściowo, czyli bez wyciągania "popiersia" z głowy. Ruda Myszka napisała mi, że można to zrobić i z obitsu 21 i 23cm. Wybrałam 23cm, bo lalka po zmianie będzie mniej więcej tego samego wzrostu co teraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. No,ja też tak bym właśnie zrobiła. Na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pytanko... Ile kosztowały te glany? Są super. *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Glany kosztowały około 28 zł (już z przesyłką). Znalazłam sale -20% ceny ;D Są troszeczkę wyższe od emmowych czarnych.Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie też będę narzekać, bo obitsu lubi się tu i tam "rozdziawiać" :D Taka już ze mnie maruda ;) Szkoda mi tylko, że obitsu zawsze są takie "bezpłciowe". Zupełnie pozbawione krągłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Emmowe obitsu też się rozchodzi,ale bez porównania jest z wcześniejszym jej ciałkiem.Nie zamieniłabym teraz w drugą stronę ;D A co do braku krągłości u Dal,to mi nie przeszkadza to. Grunt,że fajnie pozuje i ma super łapki ;D A korci mnie,żeby Cynce sprawić nju ciałko..,korci... Bo jej obecne to naprawdę do d...y jest :/ To skandal,żeby tyle kasy płacić za samą dyńkę lalki...Powinni je sprzedawać od razu zobitsowane,nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te butki są CUDOWNE. :) Cynka w nich świetnie wygląda!
    Gdybyś sprzedawała mniejsze ciuszki, nie powstrzymałabym się! :D Bo jak przyjdzie obitsu Nanetty to z ciuchami będzie problem... ><

    OdpowiedzUsuń
  11. bucisze cudowne ;) tez uwielbiam ten typ dla tych lalek :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. są super ^^ piękne dwie sukienusie i to prawda jak chcemy przestać kupowac przez jakis czas lalki odkrywamy nowe i je kupujemy hah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakby zobitsowane od razu sprzedawali to by obie firmy tyle nie zarobiły ;) ja myślę, że oni na boku jakiś interes wspólny kręcą ;D

    za ile poszło Cynkowe ubranko? tak z ciekawości czystej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo... Ruda dobrze gada :D Na pewno mają jakiś układ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ glaniki,cudeńko!Cynka(zresztą jak wszytskie twoje dziewuchy) dostała kolejne cudne ubranka!sweterek fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buciki to cudo,dokladnie te same ogladam juz od nie wiem jak dawna i w koncu pewno kupie Mel;ma takie nizsze bordowe i sa cudne ale Mel i roz kochaja sie nawzajem wiec....:]
    Ja dzis dostalam meila od sprzedawcy Ebayowego,tego od najbardziej wyczekiwanej pary bucikow dla Amy ze niestety butkow na stanie nie ma,a ze jest chinski nowy rok i Spring Festival to przez miesiac wiekszosc firm ma przerwe (jak duza czesc zreszta).I ze moze mi oddac kase albo moge czekac miesiac az wroca wszyscy do pracy.Sek w tym,ze nikt inny takich nie ma a jedyne inne jakie by mi sie jeszcze podobaly (nawet nie podobne) jakie ona ma w sprzedazy sa dokladnie wielkosci stopy Amy i boje sie ze bylyby za ciut za male w zwiazku z tym.

    Jestem niepocieszona,chlip,chlip:[

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj lalki i dzieci to worek bez dna, ostatnio jak widzę ciekawą lalkę to kupuję bez względu na cenę, tak samo mam z ubrankami dla Małej, ma już ich więcej niż ja. :P

    OdpowiedzUsuń