poniedziałek, 23 stycznia 2012

Jak szóstka w totka !!!!

Tydzień zaczął mi się przewspaniale !
Przyleciała paka z wygraną w candy u Emigrantki.
W paczce były nie tylko te rzeczy,które widziałyście,
ale duuuużo więcej...
Jestem w szoku.
To,co dostałam jest takie piękne,że napatrzeć się nie mogę.
Zaraz pospadacie z krzeseł i skręci Was z zazdrości.
Ale to zrozumiałe.
Sama sobie zazdroszczę i nie wierzę,że te wszystkie cudowne cudowności są moje 
;)
Na chwilę obecną zdjęcia bezlalkowe.
Wróciłam z roboty,rozszarpałam pakę,napstrykałam zdjęć i ...
...światło się skończyło za oknem.
Dlatego fotorelacja z szału jaki rozpętal się po otworzeniu koperty 
będzie w najbliższych dniach.
Teraz tylko pokażę Wam
te
skarby !!!
Sasasasa !!!!


Wszystko razem:



Słodkie spineczki i gumeczki:




Bluzy hand made by Emigrantka
(przecudne są !!!)




Zestawik:







Breloczki dwa do kluczy (!!!)




I masa słodkich prasowanek zrobionych przez Emigrantkę
specjalnie dla mnie...


Są takie piękne,że chyba ich nie użyję...
Będę tylko podziwiała ;)))))))


No po prostu szok !!!!
Samo "dziękuję" to za mało,żeby wyrazić jak się cieszę z tego wszystkiego,
z tych niespodziewanych niespodzianek.
Bardzo Ci kochana dziękuję !
Dziękuję !!!
Dziękuję !!!
Dziękuję !!!
Za te rzeczy i za list.
:*
No szok!
Nic to.
Lecę podziwiać dalej te cudeńka
i napawać się słodkim smakiem wygranej !
Sasasasa !!!

16 komentarzy:

  1. Same skarby !!!!

    Zazdrości tylko pozostało :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Skręciło mnie z zazdrości, więc nic więcej nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Wszystko jest piękne ale naprasowanki i bluza z flagą to MISTRZOSTWO ŚWIATA! Emejzing po prostu... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie spadłam z krzesła...Wszystko jest TAAAKKIIIEEE ŚLICZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo łooooooł! Ależ cudnowści nadostawałyście!Gratuluję!

    ...i zazdroszczę szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne *.* Pozazdrościć!

    (zapraszam niika-doll.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczękę jeszcze z podłogi zbieram i staram się wrócić do normalnego koloru skóry, który w chwili obecnej jest zawistnie zielony... ;)
    GRATULACJE!!!!
    Wszystko boskie, ale te naprasowanki to po prostu....
    ohów i ahów by zabrakło... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdrość mnie zżera! :D Wspaniałe prezenty!
    Ja jednak polecam użyć naprasowanki i podziwiać na pięknych bluzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaale cudne to wszystko jest! *_* I naprasowaanki. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne naprasowanki ! A reszta to wgl cudo ! Tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu,strasznie sie ciesze ze wszystko dotarlo i nic nie zaginelo,oraz ze sie podoba:] Tak jak wspominalam 4 dni robocze zawsze jak w kalendarzu:] Szkoda ze torebeczka z herbatkami i kawkami zostala mi w domu;coz jak zawsze goraca glowa,za szybko dzialam za wolno mysle no i ta straszna skleroza:/ Jak mawiaja co ma wisiec nie utonie!Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze. śliczne to wszystko.
    Te słodkie spineczki.;8=*

    OdpowiedzUsuń
  14. O madre.. dużo tego.Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest przepiękne :):* szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń