niedziela, 8 stycznia 2012

Sale !

Kto by chciał jakąś rzecz kupić,niech pisze na maila
bovary@onet.eu
Nie rezerwuję ubrań.



-bluza dla Pullip-
z  naszywkami ludzika z Toy Story
Ściągacze w dwóch kolorach
Cena 25 zł (plus przesyłka)


-dłuższa bluza dla Dal-
z ptaszorem i ściągaczami biało-różowymi
cena 25 zł (plus przesyłka)



- tunika dla Dal-
cena 25 zł (plus przesyłka)



Bluzy nie są z tyłu rozpinane.
Wkładane od dołu.

Na razie tyle.
Jak ktoś zechce kupić więcej niż jedną rzecz - przesyłka gratis.
Dziękuję.Przepraszam.Do widzenia !


7 komentarzy:

  1. Śliczne ubranka no ale ja jestem bez kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki ...sama szyłaś ?
    Pytałam ostatnio gdzie laleczki można zakupić?
    Znalazłam stronkę http://pullipstyle.com/pullipstyle/index.php?osCsid=cc7ad89ae81d0012e3a9d96594a84a4d
    Mam prozbę czy ktoś z was z stamtąd kupił
    ...pytam ponieważ przyznam ze nawet nie miałam o tych lalach zielonego pojecia dopiero przypadkiem trafiłam na wasze blogi i tak mi i córce sie spodobały ze też postanowiłam założyłyc bloga i pokazac swoje lale jakie posiadamy. Chcielibyśmy kiedyś sobie jedną i taka zakupić nawet mamy jedną juz na oku ale nie wiem skąd najlepiej. Bo cena jest spora a boje sie zeby nie trafić na jakies oszustwo.
    Pisałam wczesniej ze mam tyle lat co ty jesli moge tak mowić i dwójke dzieci córeczke i synka.
    Szerze dokładnie 35 będę miała w maju pare osób mi nie wierzy czego szczerze nie rozumiem zasugerowałam sie twoim opisem szczerym wiec tez podałam wiek taki jaki mam chce być uczciwa dlatego też w małym okienku u siebie po prawej stronie możecie poznać na fotce moje trzy miłości. Ale sie rozpisałam przepraszam jesli marudzę ale dostałam u ciebie jeden komentarz i na mojej stronce niemiły który wykasowałam zwiazany właśnie z moim wiekiem i przykro mi sie zrobiło.
    Jeszcze raz proszę o wiadomość gdzie najlepiej zakupić lale.
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnez: Nie wiem dlaczego,ale nie mogę dodać komentarza na Twoim blogu,więc tutaj Ci odpowiem:)

    Hej :) Ja kupowałam Cynkę (Dal Puki) na ebay ze sklepu pullipstyle.Polecam ich,bo przyszła w dwa tygodnie (niecałe),cła nie płaciłam.Lalka kosztowała tyle,ile było napisane-czyli cena lalki plus koszt przesyłki.Raczej wszyscy są zadowoleni z zakupów w tym sklepie dlatego śmiało możesz tam kupić swoją wymarzoną Pullip.A co do wieku,to ja napisałam w pasku bocznym,ile mam lat.Nie jestem żadna "spoko" "mega" itepe znaczy nie jestem koleżanką 11-13 latek i się na taką nie kreuję.A mój przykład doskonale pokazuje,że na lalki nigdy nie jest za późno :) Życzę Ci tego,żebyś kupiła swoją wymarzoną Pullip ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie da rady.Coś musisz poprawić w ustawieniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Ci za odpowiedz :)
    nie chcę sie tu rozpisywać więc napisze
    na e-maila pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gybym miała lalkę , kupiłabym pierwszą bluzę bo baaardzo mi się podoba. Taka w moim stylu hehe :)

    OdpowiedzUsuń