czwartek, 26 stycznia 2012

Się chwalimy !

Dzisiaj to,czym obdarowała nas Emigrantka !
Znaczy chwalimy się  na całego.


Dziewczyny wskoczyły w przecudnej urody




Ta bluza jest rewelacyjna!




Tutaj zmiana / zamiana ciuchów:













Spinek i spineczek do wyboru,do koloru...
Do podziału z moimi Ogonami ;)




Cudne !!!





Koszulka wymiata ! Kocham ją !
Sama bym  taką nie pogardziła :)))







Wszystkie ubranka i pozostałe rzeczy
to cud,miód i orzeszki !



 Basiu kochana !
bardzo,bardzo Ci dziękujemy raz jeszcze 
:*



Do moich zawieszek przy kluczach 
dołączył miś z niebieskim nosem :)
Ja jak sroka.
Co kolorowe i bajkowe musi być przy mnie ;)))



;)



Wiem,wiem...skręciło Was z zazdrości.
Następny wpis też przyprawi Was o zawroty głowy i ślinotok.
Dostałam kolejne suprajsy !!!
Sasasasa !
;D




Pees. Ciałko Cynki jest w rozsypce.Robić jej zdjęcia to mordęga :/

25 komentarzy:

  1. Cudowne :D Ja już zazdroszczę takich śliczności!

    (niika-doll.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu mnie skręciło :D Te krótkie spodenki są genialne!

    Moja Hope mimo obitsu i zastosowania patentu Rudej Myszki dalej się "buja". Zaczynam dochodzić do wniosku, że to te włochy jej tak ciążą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to jest patent Myszowy na cialko?Bo pierwszo slysze...
      Ja mojej Mel obitsu zalatwilam w jakis sposob (nie wiem jak) juz na poczatku samym podczas zakladania;moze ktos pamieta ale mialam potworny problem z zalozeniem na niego glowy i jakos cos mi chrupnelo w srodku tego ciala,w konsekwencji czego bije poklony w przod i tyl wtedy,kiedy sie tego nie spodziewam.Nie zeby non stop,ale czesto:/
      Chyba bede musiala w koncu wymienic...

      Usuń
    2. Pcha się piankę kreatywną pod biust i w biodra :) Zobacz tu: http://www.dollsforum.propl.eu/obitsu-t148.html

      Usuń
  3. nic nie napiszę... bo mnie skręciło!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że ja wylosowałam te rzeczy,to mnie teraz skręca
      z radości ;D

      Usuń
  4. mnie to skręca jak na ten zestawik ciuchów patrzę :3

    co wy macie z tymi ciałkami? :D
    Ciele moje na desce wywijało na oryginalnym ciałku x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba nerwicę natręctw :D A może tylko szukam wymówki, żeby kupić Hope nowy wig ;)

      Usuń
    2. No naprawdę-łamie się w pół...nie ustoi za długo w pozycji pionowej...beznadzieja.Moja Emma ponad rok pomykała na oryginalnym ciałku i było ok.A tu...bleeee :/ Tyle kasy za samą dyńkę...tożtoszok o.O

      Usuń
  5. Mnie tez skrecilo choc sama wyslalam,hahaha:]
    A tak serio,wiedzialam ze ciuszki beda pasowac na Dala:] No i wkladajac do koperty misie z niebieskimi noskami nie wiedzialam,ze trafiam w dziesiatke:]
    Fajnie ze sie podoba:) Na wymianke ciuszkowa mozemy sie poza tym umowic,jesli chcesz wykroj na bluze z kapturkiem...to mow:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ! Ja sama sobie zazdroszczę tych rzeczy ^^ Zestawik jest rewelacyjny ! A Twoje ciuszki wymiatają ! Miś z niebieskim nosem to mój ulubieniec.Nawet mam takiego małego-pluszowego,którym sama siebie kiedyś uszczęśliwiłam ;* A z tym wykrojem to Cię poproszę o niego.Jak samej mi się nie uda opracować własnego ;D

      Usuń
    2. Haha,zebys wiedziala:]
      Ja dzis tlumaczylam mojemu Pluszowatemu,o co chodzi z tym obitsu (jak wiecie bede zamawiac Ogrodowa Alicje) wiec on na to,jak to chlop odpowiedzial mi z rozbrajajaca szczeroscia:"znaczy lalka jest boska,ale boskie cialo jest do d...?To nie mozesz poprosic zeby Ci policzyli tylko za glowe i ubranie?" No zeby tak mozna bylo!Ja tego misia tez bardzo lubie,wlasnie na tym targowichu gdzie sie wybieram sa MILIONY tych misiow w roznych pozach,ciuszkach i rozmiarach;one sa bardzo popularne tutaj i wiele osob zbiera.

      Usuń
    3. O! żeby tak można było kupić samą dyńkę :))))) to ja bym się na to łapała ;)))))) A misiek wymiata :) słodki jest.U nas są stoiska z nimi i z tymi misiowymi gadżetami (np.na komórkę pokrowiec z misiem) ale drożyzna :/ aż szkoda,że nie mogę się teleportować na to targowisko :D

      Usuń
  6. no mnie też skręciło....wrrr:D:D:D:te różwe spodenki to dla mnie majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę ;) A spodenki i ta koszulka z kompletu są boskie ;)))

      Usuń
  7. Same cudeńka!!! A tych zawieszek przy kluczach tez już masz sporo ;) I mówisz, że to jeszcze nie koniec ?! O żesz Ty, litości nie masz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No:) Trudno wygrzebać klucz spod tych zawieszek ;D Ale ja tak lubię ;))))))))))

      Usuń
  8. ohhhh,aleś ty szczęściara,no! skręca z zazdrości jak nie wiem co! no!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten różowy zestawik jest tak słodki, że aż dostaje cukrzycy! Cudowny...

    OdpowiedzUsuń