czwartek, 26 stycznia 2012

Suprajsów c.d. !!!

Drugi wpis dzisiejszego dnia,
ale muszę,bo inaczej się uduszę ...
Najwyżej skręci Was z zazdrości po raz kolejny.
Oto co dostałam od  mega zdolnej Anety.
Sukieneczki o cud urodzie dla mojej LTF.
Są one na rozmiar Yo-SD 
Jako,że ich właścicielka jeszcze do mnie nie zawitała,
prezentacji dokona jej mniejsza wersja.
Voila !








- biała




- w grochy



- brązowa




- Piękne zawieszki:







Sukieneczki są boskie,idealne !
Uszyte z dbałością o najmniejszy szczegół...
No przepiękne są !
Aneta szyje ubrania dla lalek,wiec jak toś chce kupić - to polecam !
 Śmiało mogłabym dać zdjęcia tych sukieneczek
odwróconych na lewą stronę i byłyby równie cudne...
Szok!

dziękujemy Ci 
bardzo,bardzo,bardzo !!!
:*


Ja to mam szczęście...


8 komentarzy:

  1. Cudowne *.*

    (Zapraszam niika-doll.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :* Te sukieneczki są prześliczne! A ta zawieszka parasolka! Och i ach! x1000 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh,jakie cudne!szczęściaro ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze,tym Twoim szczesciem moznaby obdzielic polowe lalkowego swiatka:]
    Ale cuda,jej!Te sukienusie cudne sa,uszyte tak perfekcyjnie ze az usiadlam z wrazenia.No szok!I te materialki!Ja wczoraj dogrzebalam sie kilku wykrojow nowych na moim dysku i chyba dzis bedzie szycie,bo ja teeez takie chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczki idealne są :) Aż nie mogę się doczekać,kiedy je włożę na Anciaka :)))))) Szyj,szyj ! z chęcią zobaczę efekty :)))))

      Usuń
  5. Dziewczyny to mają szczęście :)

    OdpowiedzUsuń