niedziela, 26 sierpnia 2012

Minął rok !

Dokładnie rok temu przyleciała do mnie Lou.
Lalkowy Graal.
Dwa lata zachwycałam się zdjęciami Pukifee Ante w internecie.
Wydawała się być całkowicie poza moim zasięgiem.
Zarówno ze względu na cenę,jak i na sam sposób jej zdobycia.
Co ja się nakombinowałam,żeby ją mieć...
 Jest spełnieniem moich marzeń.
Gwiazdką z nieba.
Dowodem na to,że można.
Jest jedyna w swoim rodzaju.
Moja Lou.



















* ciacho z kremem i truskawkami - made by elianka
* goferek z bitą śmietaną na stoliku - made by paauliska
* żabka - made by Daga



19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Lou!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Was obu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno złożyć Lou życzenia wszystkiego "naj", bo wszystko "naj" już ma :D NAJfajnieszy pokoik, NAJfajniejsze ciuchy, NAJładniejszą buzię, NAJlepszy dom i "mamę" ;) Ona sama jest "NAJ" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do życzeń - wszystkiego najlepszego Lou!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego!!! Ja jestem coraz bliżej mojej Ante...ale jeszcze muszę poczekać chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego Lou! mały słodziak

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Wszystkiego najlepszego, Lou. <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystiego naj, naj Lou.
    PS Świnka już spakowana, jutro idziemy na pocztę

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Portugal!
    So cute the frog...
    we haven't that doll but see my blog with dolls.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Lou żyje 100 lat w pani lalkowej gromadce ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego.Twoja Lou jest jedyna w swoim rodzaju, no i wiem jak bardzo ja uwielbiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych owocnych lat z tą panną życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wydawała się być całkowicie poza moim zasięgiem" ja mam tak teraz, ale podniosłaś mnie na duchu :))) Gratuluję Ci pierwszego roczku, i życzę kilkudziesięciu następnych;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat Lou :3 Słodki cukierek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat razem życzę :)

    OdpowiedzUsuń