sobota, 23 czerwca 2012

Cynamonowe wędrowanie (1)

...po naszym pięknym,renesansowym mieście.
Celem dzisiejszego wypadu będzie Starówka.
Przemieszczamy się nowymi ścieżkami rowerowymi (spacerowymi)
Cynamon poprowadzi trasą przy bastionie.
Fortyfikacje te kiedyś broniły dostępu do Starego Miasta.
Bo do miasta można się było dostać tylko trzema bramami.
My dziś nie przechodziliśmy przez żadną z nich...
A oto fotorelacja.




 Napisów brak
(bo wszystko jest jeszcze nowe)
ale my wiemy,gdzie skręcić !

























Kogo ujrzał Witness ? Co go tak zdziwiło ???




































I widok na Starówkę...niestety
nie z samej góry
tylko z połowy schodów
(turyści...)








A tu już Cynamon podziwiający
nasz Ratusz !








c.d.n.
jak będą głosy przemawiające za tym,
by powstał cały cykl
pokazujący piękno naszego miasta.
Wtedy ten odcinek będzie pierwszym z wielu.
Dziękuję.Przepraszam.Do widzenia !





:)



30 komentarzy:

  1. Ja jestem za cyklem :)
    Bardzo fajna wycieczka :)
    Ja też mam w planach podobny spacer po swoim mieście :)
    Ostatnie zdjęcie THE BEST xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj a dlaczego już napisy końcowe?
    Taaaaka piękna wycieczka! Ja chcę jeszcze, jeszcze!!!
    Nie wiedziałam, że to Takie cudne miasto. Widok fortyfikacji robi ogromne wrażenie.
    Och pliiiiz, tak ładnie się uśmiecham i czekam na kontynuację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak,to ok :) Jutro idę na Starówkę,to się wrzuci FunPlastika do torby i pstryknie kilka zdjęć .A jest co focić:
      Park,sama Starówka,uliczki,zakamarki,bramy...Czyli już wiem,czym zapełnię kolejne 100 wpisów ;)

      Usuń
    2. Jupiiiiii!
      To fantastyczny pomysł i baaardzo się cieszę, bo po tym dzisiejszym poście jestem żądna wrażeń i czuję znaczny niedosyt ;)
      :*

      Usuń
  3. Ja też jestem za cyklem. Chciałabym poznać to miasto. A Cynamonek ślicznie wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest extra! Sasasasa! :D
    Wszystkie zdjęcia są super :)
    Sue będzie przewodnikiem? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Jasne, że jestem za ! :) Świetny pomysł :) Miło będzie patrzeć na takie piękne miasto, a jeszcze milej będzie jak Twoje panny będą je przedstawiały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ka również jestem za cyklem:) Poza tym jestem ciekawa jak ludzie reagują na Cynamonkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by rzec,że ludziom oczy wychodzą z orbit ^_______^
      Chyba nie wierzą w to,co widzą.Ale gdyby mnie to ruszało,nie zrobiłabym żadnego zdjęcia w terenie :)

      Usuń
  7. Podoba mi się pomysł cyklu :) Pięknie tam u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale świetnie Ci to wyszło - super że się wycieczka udała :) i oczywiście CHCEMY WIĘCEJ, CHCEMY WIĘCEJ :)Zdjęcia przepiękne, ja bym się chyba nie odważyła po swoim mieście tak latać :D

    P.S. Zapas zrobiony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ! a jakże. Zapas niewielki,ale jest. Jeszcze się dokupi ^^
      A co ganiania z lalką,to mnie to nie rusza. Gorzej z moim mężem,który ucieka ode mnie, kiedy publicznie zachowuję się jakby tu powiedzieć...odrobinę "inaczej" ^__^

      Usuń
  9. Ach znam te tereny :) Może niedługo przyjadę z moimi dziewczynami i razem wybierzemy się jeszcze raz na Starówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia. cynamonek pieknie na nich wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. chcemy jeszcze chcemy jeszcze :) suuuper zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  12. super wybrałaś się do Zamościa uwielbiam cynamonkę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł!!! Fajne fotki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wycieczka :))) Wszystko, dosłownie wszystko z perspektywy lalki wygląda zupełnie inaczej :)
    A mała wygląda przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja poprosze wiecej,jesli mozna!

    Cynamon jest super przewodnikiem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne miasto, ciekawy miałaś pomysł. Też kiedyś robiłam Tonnerce fotki na tle mojego zabytkowego Kościółka, a porcelance na tle zamku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cynamonek w podróży . :)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za cyklem :D Cynamon jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. promuj miasto promuj ;) cykl to dobry pomysł♥ tym bardziej że występują tu też twoje podopieczne

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe mam swoje zdjęcia (siebie0 dokładnie w tych miejscach co cynamon ma :D Twoje miasto jest cudne, pokazuj jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło fajnie.
    Młodzieńcze wspomnienia powróciły z wypadu do Twojego miasta.Oj..kiedy to było?Wieki temu.

    OdpowiedzUsuń