środa, 13 marca 2013

Się chwalę !

A mam czym,mam...
Otóż zostałam obsypana prezentami
przez mega uzdolnioną Asię 
Dostałam przecudnej urody gąski,
które sama uszyła.
Tego typu prezenty są dla mnie bardzo cenne,
bo wiem,że ktoś robił coś od serca,
specjalnie dla mnie.
Prezenty z duszą...  
 Moim Ogonom też coś się dostało.
No, ale dość gadania.
Prezentuję moje skarby,autorstwa Asi
Voila !































Wszystkie gąski są rewelacyjne,
ale ta największa,to po prostu wy-mia-ta !!!!!
Będą świetną ozdobą nie tylko podczas świąt,
ale i na co dzień !

Asiu,bardzo,bardzo Ci dziękuję!
Sprawiłaś mi naprawdę niespodziewaną niespodziankę.
Dodam,że paczka trafiła do mnie z przygodami...
Dobrze,że Asia do mnie napisała z informacją,
że przesyłka od tygodnia leży i czeka na poczcie.
Ja nie dostałam żadnego aviza !  
 Na szczęście wszystko skończyło się tak,jak powinno.
Ufff....

Raz jeszcze bardzo Ci dziękuję 
:* 

4 komentarze:

  1. jakie wspaniałości!gratuluję!te gąski są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te gąski, autorka ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne prezenty dostałyście

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że wszystko dobrze się skończyło i gąski trafiły do nowej właścicielki.
    Bardzo dziękuję za pochwały i miłe słowa, cieszę się, że jesteś zadowolona :)))
    Sprawianie przyjemności komuś to przyjemność dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń