czwartek, 27 października 2011

Mel się chwali...

Coś ją ostatnio rozpieszczam...
Wczoraj przyleciały przecudnej urody butki.
Ale to nie wszystko,bo czekamy na następne ...
Nowe butki musiały zostać od razu przetestowane.
Mel nie narzeka,więc chyba są w porządku ;)




















A przy białych włosach zostajemy,bo w innym kolorze jej nie widzę.




Oczka są rewelacyjne !
(chociaż ja już myślę nad innym kolorem)
Niech mnie ktoś zatrzyma w tym szaleństwie !
:)



Miło mi,że tyle osób zgłasza się na candy.
Tylko mówię,że dla lalek typu Barbie bluza będzie za duża ...
Ona jest ogólnie duża,
taka luźniejsza a'la sukienkowa dla Pullip.
W sam raz na chłodniejsze wieczory 
;)


7 komentarzy:

  1. kocham takie butki :)

    a ostatnie zdjęcie rewelacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne butki ! przedostatnie zdjecie sliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodkaśne buty,przypominają mi moje lakierki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty fajnie pasują, są takie "dziewczyńskie" i piękne są te jesienne zdjęcia.
    Ps. ja Cię nie będę powstrzymywać:), a jaki kolor?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie strasznie mi się podoba xd A buty śliczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki super :) A mi się najbardziej podoba przedostatnie zdjęcie :P Taka niewinna buźka... Nie zmieniaj koloru oczu! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne buciki! jestem zakochana w takim 'kroju' butów :) kojarzą mi się z Alicją z krainy czarów ;)
    A Mela jest stworzona do białych włosków!

    OdpowiedzUsuń