piątek, 26 sierpnia 2011

PukiFee Ante !

Za dużo wrażeń,jak na jeden dzień...
Dzisiaj spełniło się moje marzenie !!!!!!!



Trudno mi nawet to pisać,bo ręce mi się trzęsą ....
a serce to mi tak wali,że słychać je chyba w całym mieszkaniu !
I nie wierzę,że ją mam...
Że jest moja !
Przepraszam,mało zdjęć,ale nie byłąm w stanie zrobić więcej z wrażenia.
Wiga włożyłam jej za dużego,ale nie chciałam pokazywać jej bez włosów.
Niedługo dostanie swoje własne.
No,ale dosyć gadania...
Poznajcie ją !!!
Myli Państwo...
oto
Louella










Jest prześliczna !
taka delikatna,kochana...
no CUDOWNA wręcz !




Pees. Pudełko - to w którym przyszła - rewelacyjne.
Jak książka.
Piękne  po prostu !
Litery się mienią w kolorach tęczy...
Małe dzieło sztuki jak dla mnie.


6 komentarzy:

  1. śliczna jest taka malutka i delikatna i normalnie bym ją zacałowala taka śliczność

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodziutka,chce ją pomacac :D po prostu sama słodycz ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudowna! ja się zakochałam w niej :D
    zrób zdjęcie przy Emmie i Mel! chcę zobaczyć jak wielkościowo przy nich wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanko gdzie morzna taka kupić laleczkę bo są przepieknę

    OdpowiedzUsuń