środa, 9 marca 2011

Sukienka c.d.




7 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka.. I te włosy przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chapeau bas, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam zapytac. Zafarbowałaś jej włosy,czy to przypinka? bo ostatnio Emma miała czerwone pasemka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie też jestem ciekawa czy to doczepka czy perułka innego koloru bo świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Cette wig va vraiment bien avec ses yeux! et la robe est très jolie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękować za miłe słowa :)))
    Merci beaucoup Trisquette :)))

    A co do jej kolorowych włosów - to mam trochę różnych...hmmm? nawet nie wiem co to jest ? Kupiłam kiedyś trochę "włosów" bo miałam zamiar szyć tildy.I teraz je wyciągnęłam.Są bardzo podobne w dotyku jak włosy Pullip i wykończone szwami - jak w perukach.

    OdpowiedzUsuń