czwartek, 2 stycznia 2014

Plany na ten Rok !

Nie ma to jak paczka z samego rana,
na dobry początek Nowego Roku.
Nic tak nie poprawia humoru ;)
A w paczce wiadomo - lalki.
Jako że w tym roku nie chcę kupować nowych,
to zrobiłam zakup jeszcze w roku ubiegłym.
Lalki są z drugiej ręki,
od pewnej bardzo miłej osoby (Madziu,pozdrawiam!)
Są bardzo zadbane.
rzekłabym - stan idealny.
 I teraz przejdę do moich planów na lalkowy 2014.
Ten rok ma należeć do Plastików.


1. Chcę dać nowy wygląd Emmie.
2. Chcę powołać "do życia" nową postać.
Taką w stylu vintage.
Jej wizja pojawiła się w mojej głowie  nagle i nieoczekiwanie.
Przeszłam do działania.
Na razie mam bazę,a postać pojawi się z czasem.
3. Chcę ukończyć Blythe Sunshine Holliday.
4. I mam zamiar rozmnażać Potworną Kolekcję,ponieważ ślicznie się prezentuje w witrynce.

Takie mam założenia ogólne.
Żywic rozmnażać nie będę. Nie mam na żadną ciśnienia.
Ewentualnie byłabym w stanie zamienić MNF Chloe na Unoę Lusis.



No. A teraz przechodzimy do części zasadniczej.
Przedstawiam swoje nowe Potworne Panienki.



 Miss Lagoona








Miss Drakulaura



 







Miss Cleo






Cleo zakupiłam w celu nauki makijażu,
ale zobaczymy jak to z tym będzie.
Bardzo bym chciała się nauczyć...










******************************************



No i na koniec Dziewczynka,
która z czasem
ma wpasować się w wizję jaka siedzi w mojej głowie.
Mówię Wam,
ona będzie wymiatać !


















O! I takie to mam plany na ten Rok.
Pozdrawiam cieplutko !


16 komentarzy:

  1. Hmm? Jaki model to ta przecudna dal?
    + oczywiście piękne potworzyce i życzę udanych makijaży c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to Dal Milch, ale nie jestem pewna ;)

      Gratuluję, gromadki przepięknych laleczek i życzę udanych prób na Cleo <3

      Usuń
  2. Olu, życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ci się plastików namnożyło :D
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooooo! Normalnie Madzia to nasz Nowy Rok! super nabytki!ja czekam na moje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, dobrze Ci się rok zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalka prześliczna! :D Ciekawa jestem końcowego efektu :] Tak jak i tego co będzie z monsterkami ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię przemiany. I oczywiście muszę tu zajrzeć jak już będzie gotowa. Życzę powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać jak wprowadzisz te postanowienia w życie. <3 Monsterki śliczne, bardzo lubię tą serię, a Lagoona mi się wprost marzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chcę zobaczyć nową dal w odmienionej wersji! Zupełnie nie wiem czego się spodziewać. Nie mogę sobie tego wyobrazić. Och... Nie chcę czekać XD Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z zamysłem i niebawem nam ją pokażesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci Olu realizacji wszystkich lalkowych planów noworocznych i nie tylko lalkowych. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dalka śliczna-pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia planów przede wszystkim! I oby nie było tak jak u mnie, że zmieniają mi się co chwilkę! ;)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta nowa gromadka, życzę spełnienia planów, bo brzmią interesująco. Czekam na nowe wydanie Dal:)

    OdpowiedzUsuń