sobota, 4 maja 2013

Sobotnio

Szaleję z tymi wpisami...
Ale te dwie fotki Salem
wrzucić muszę,
bo inaczej się uduszę...
Nie pamiętam,kiedy ostatnio tak cieszyła mnie lalka ?
Ona ma wszystko przecudnej urody.
Spójrzcie tylko na jej profil...
i to elfie uszko
Och i ach !





















Salem jest zdecydowanie moim namber łan.
Lou również.
Pozycja Bonnie nadal niepewna.
Dlaczego ?
Powód:










... siedzę z nosem utkwionym w ebejową stronę
z blajtami.
Przydałaby się nowa w gromadzie.
A do urodzin (moich) daleko 
 To już nadaje się do leczenia...
Dwie lalki w drodze,a ja chcę kolejną.
Bonnie płacze w kącie,bo widzi,
że to nie przelewki.
Tylko Lou spokojna, prowadzi dyskusje z Panem Królikiem.
Wie,że jej pozycja jest w 100% niezagrożona.
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Czy chwaliłam się już,że tworzę dioramę dla Plastików ?
Jeśli nie,to się chwalę.
Moje dzieci mają matkę niespełna rozumu...
Sasasasa !
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Pani jest super, taka mama jak Pani jest fajna co ma takie hobby :D Rozumiem Panią, gdy ja zobaczę nową lalkę od razu ją chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehhe,nie ty jedna jesteś szalona,ale przyznam,że u ciebie to jak w kalejdoskopie sie "zmienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salem jest świetna!
    Gdybym miała pieniądze, to chętnie kupiłabym Bonnie, bo bardzo lubię ten model, ale niestety nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja mam i z chęcią ją do siebie przygarnę :D

      Usuń
  4. Też uważam że Salem jest cudna . Mam takie samo zdanie jak ty :) Śliczny pokoik ma Lou.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś sprzedała Lou to autentycznie bym się poryczała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko i córko, kocham Salem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna!

    sama choruję na tą samą przypadłość, bo Blythe'ek nigdy dosyć! sama bym mogła kupować jedną na miesiąc i to minimum hehe trzymam kciuki za udany zakup!

    OdpowiedzUsuń
  8. Yyy pogubiłam się... Bonnie to Alexa? :D
    A Mąż co o tym wszystkim sądzi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pukifee Bonnie to Florentynka ;)
      Alexa to blythe z customem.

      Usuń
    2. Dzięki. Już myślałam,że to imię lalki o której nie wiem :D Jako osoba "nielalkowa" gubię się w nazwach :)

      Usuń
  9. Florentyna zapuszczaj pazury i wczep się w szafę!!! Nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez te wszystkie zmiany u ciebie sama mam ochotę na żywiczkę ;)
    Może poczekaj chociaż aż przyjdą te dwie nowe? Zanin je dokładnie obfotografujesz i się nimi nacieszysz może uda ci się uzbierać na blajta ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, widać, że Salem to twoja tymczasowa faworytka :D Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli Ty jesteś niespełna rozumu to ja też. :D
    Czekam na prezentację dioramy! :)

    OdpowiedzUsuń