środa, 4 lutego 2015

Kolorowo !

Z radości,że mam te ogrodniczki,uszyłam bluzę.
Chciałam taką rozpinaną z przodu.
Ona jest rozpinana tylko z nazwy,guziczki są dla ozdoby.
Najpierw uszyłam bluzę w kolorze pomarańczowym.
Z jedną nakładaną kieszonką i z naszywkami.
























Tył:






























W drugim rzucie uszyłam bluzę różową.
Materiał jest o tyle fajny,że ma wewnątrz srebrną nić.
Pięknie lśni (ściągacze również)
Różowa bluza ma dwie kieszonki,naszywki
oraz ozdobne guziczki-kwiatki.
Jest kolorowo i wesoło,
czyli tak,jak lubię.





















































A na koniec kolorowa zabawa !























:-)


5 komentarzy:

  1. kolorowo - radośnie - zabawowo - czegóż chcieć więcej, gdy pogoda
    płata nam figle a niejedna duszyczka czasem musi pojęczeć...

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie dziewczyny wyglądają! masz talent do miniaturowych kreacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!!! zachwycam sie za kazdym razem jak tu wchodze!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje bluzy zawsze były, są i będą świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite bluzy! Wykonane z dbałością o każdy szczegół, sama bym w takiej pochodziła :D

    OdpowiedzUsuń