czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok !

W Nowy Rok wchodzę z nowymi sukienkami.
W końcu udało mi się zrobić wykrój z którego jestem bardzo zadowolona.
Uszyłam dwie sukieneczki.

Pierwsza w urocze ptaszki.
Rękawek celowo dłuuuugaśny.































I sukieneczka druga.
Maksymalnie słodka !









































Teraz sukienki mi już niestraszne.
Podejrzewam,że ten rok upłynie mi pod ich znakiem.


A wszystkim moim Czytelniczkom 
życzę
wszystkiego lalkowego
wszystkiego najlepszego
i masę pomysłów
Nowym 2015 Roku !

Pozdrawiam 
:-)

12 komentarzy:

  1. Genialne sukieneczki <3
    Mam pytanie...
    Gdzie mogłabym kupić wig dla Pullip, coś w deseń wiga Emmy? Zależ mi na prostych, długich i czarnych włoskach. Niestety na ebay nie znalazłam tego czego szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka!!! Kluczyki doczepione do pierwszej sukienki - super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te sukienki ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sukienki są świetne i pasują dziewczynom :) Szyj koniecznie dalej, bo świetnie Ci idzie, a ja bardzo chętnie zobaczę, co jeszcze fajnego wymyślisz :D

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sukienki!!! Dziewczyny slicznie w nich wygladaja :)Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długawe rękawki wyglądają uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kiecuszki no i te drobne wzorkiii...mrau!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są te sukienki :D bardzo podoba mi się ta druga, pewnie dlatego, że uwielbiam babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idź tą drogą Kobieto! sukienki fantastico!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki skroiłaś! Taką ciasteczkową dla swojej Blajtki bym chciała!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej sukience w słodycze *0* Będą takie na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń