sobota, 22 marca 2014

For Sale !

Sprzedaję swoją Alexę.
Blythe factory
 - custom
- oczy "śpiące"z dodatkowym sznureczkiem
- wszystkie czipy wymienione

*SPRZEDANA*
poleci aż na Florydę.


1. oczka kota ze Shreka - zielone










2. oczy zielone











3. oczy brązowoczerwone (?)












4. oczy zielone i brązowe
(drugi zielony czip wpadł do środka głowy i sobie tam jeszcze siedzi)














Makijaż powiek - brąz ze złotym pyłkiem
jedna powieka jak widać z ubytkiem (starty kawałek)
rzęsy nowe









Info dot. ceny lalki na maila : bovary@onet.eu
Dziękuję
przepraszam
do widzenia
:)


6 komentarzy:

  1. Ojej... Ona jest taka śliczna... Zawsze ją lubiłam. Szkoda, że się z nią rozstajesz, a ja akurat nie mam pieniędzy :( Chętnie bym ją przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Alexa znajdzie fajnego właściciela, no i oczywiście powodzenia w sprzedaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh świetna jest ;/ niestety zapewne jej cena będzie wysoka a jestem splukana ;___;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za Alexą nie przepadam, ale mam nadzieję, że trafi w dobre ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh szkoda,że się z nią rozstajesz a ja kasy nie mam bo zawsze uwielbiałam a szczególnie w tych oczkach kota w butach.Powodzenia w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń