niedziela, 20 listopada 2011

Kubek

Się pochwalę kubkiem.
Musiałam go mieć,bo krzyczał do mnie od pierwszego ujrzenia.
Kubki to moja słabość...
Jak widzę jakiś kolorowy,to aż mnie skręca,żeby kupić.
Zwykle potrafię się opanować,ale ten musiałam zabrać do domu!










Wyczesany jest maksymalnie.
A jak w nim doskonale smakuje gorąca czekolada .....
Teraz to mój ulubiony kubek jest !

;)



Co do Dala,to możecie obstawiać,jakiego kupiłam ;)
Teraz nie pisnę ni słowem,jaka Dal powiększy naszą lalkową rodzinkę.
Osoba,która pierwsza to odgadnie
dostanie ode mnie jakiś drobiazg niespodziankę.
 Co Wy na to ?
Chętne na zabawę w zgaduj-zgadulę ???
;D



Pees . Liczy się pierwsza odpowiedź !
Nie można wymieniać wszystkich po kolei
hehehe
;P



32 komentarze:

  1. A są jakieś nominowane Dale ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dal Ciel? xD
    Tylko to mi przychodzi do głowy. Na razie! Albo Cinnamoroll (dobrze napisałam?).
    mam do ciebie pytanie, gdzie kupiłaś Lou? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. EJEJ, JouJou to jednak dal! Więc może JouJou, lub Dalcomi? :D Będę tak cię teraz męczyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem jaka.. :D ale zostawie to w tajemnicy i zobaczę czy komuś uda się trafić w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dal Lipoca? Lunatic Alice? jest ich tyyyle,że masakra! a każda piekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alice.doll - ciiiiiiiiiiii....heheeh ;))) Zobaczymy,kto zgadnie ;)))))

    Alex: Liczy się pierwsza odpowiedź.Nie można zgadywać w nieskończoność ;) Lou kupiłam na stronie tej,a dokładnie tutaj: http://www.denverdoll.com/fairylandpukifeebas.php

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wymieniłabym moją wymarzoną, ale mam nadzieję że to nie ona:) i stawiam na Chibi Risę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kubek,bardzo słodki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kubełasek pierwsza klasa, też jestem uzależniona od kubków, więc znam tą chęć posiadania ;)

    a co do lali to pojęcia nie mam, za dużo tych śliczności jest...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubełek prześliczny. A dal to może Dal Steampunk Ra Muw?

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm może Dal Dalcomi ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kubek, co do Dala to nie znam się więc nie zgadnę na 100 %

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja stawiam na Dal Fiori.
    No ale zobaczymy. Wiem jedno na pewno będzie świczna, żeby pasowała do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dal JouJou albo Sakura ? :) super kubeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dal Risa? No nie wiem nooo... Ale ja bym Risę wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dal....Phoebe?Myślę jeszcze o Clair.Tyle ich jest...:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hym może Hello Little Girl albo Angry.Obstawiam jeszczę Dotori lub Satti.Wiem dużo tego...

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam słabość do kubków. <3
    Dal dalcomi, Steampunk Ra Muw?Hanaayame, lucia? :D Nie wiem. : O

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że to Dal Angelic Pretty Maretti, ale pewna nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  20. zacny kubasek :) i uch, ależ tu się zagotowało ;)
    spróbuję szczęścia i postawię na Dal Hanaayame gdyż ostatni jest moją osobistą faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze, nie znam się.
    Mnie osobiście podoba się ta : http://www.denverdoll.com/images/junplanning/tiphona.jpg, ale czuję,że tym razem zamówiłaś "faceta" :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kubeczek :) Też mam słabość do nich ;D
    Stawiam na Dal Melize ^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. mhm.... czy to będzie może Dal Puki ??

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś z powyższych odgadł?

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak :))) Padła poprawna odpowiedź ;))) Ale jaka to Dal,dowiecie się już na dniach :)))Sama się nie mogę już jej doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń